• امروز : یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳
شهردار خبر داد:

آغاز واگذاری انشعاب آب شرب در منطقه کارگاهی شهر ورنامخواست

  • کد خبر : 31313
  • 06 تیر 1402 - 20:36
آغاز واگذاری انشعاب آب شرب در منطقه کارگاهی شهر ورنامخواست
شهردار ورنامخواست گفت: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری ورنامخواست ساماندهی مشاغل کارگاهی و مزاحم شهری است برهمین اساس پیگیری‌های متعددی صورت گرفت تا به زودی شاهد نتایج مطلوبی در این زمینه باشیم.

مهدی رضوی راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: نظام مدیریت هر شهر خاص خود بوده و برهمین اساس باید برای حل چالش‌ها و مشکلات هر شهر نسخه‌ای متناسب پیچید تا بر اساس مقتضیات خود مباحث را مدیریت کرد.

وی افزود: افزایش تعاملات بین دستگاهی و پیگیری مطالبات شهروندی از جمله مباحثی است که مدیریت شهری ورنامخواست در مسیر آن گام برداشته چراکه توسعه خدمات‌رسانی به شهروندان را یکی از مهم‌ترین وظایف خود می‌دانیم.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری ورنامخواست ساماندهی مشاغل کارگاهی و مزاحم شهری است برهمین اساس پیگیری‌های متعددی صورت گرفت تا به زودی شاهد نتایج مطلوبی در این زمینه باشیم.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از مشکلات منطقه کارگاهی شهر ورنامخواست به مباحث زیرساختی باز می‌گردد برهمین اساس جلسات کارشناسی در این خصوص برگزار شد و با نگاه مثبت مدیریت آبفا و حمایت فرمانداری شهرستان لنجان زمینه لازم جهت واگذاری انشعاب آب شرب مهیا شده است.

رضوی عنوان کرد: در خصوص موضوع کاربری زراعتی املاک غرب مذاکراتی با استانداری اصفهان انجام شده و امیدواریم به زودی شاهد حل و فصل این چالش چندین ساله در شهر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری ورنامخواست آمادگی لازم را جهت ارائه معرفی‌نامه به متقاضیان برای خرید انشعابات از ادارات خدماتی و همچنین ارائه پروانه ساختمانی در محدوده‌ای که دارای نقشه و طرح تفکیکی مصوب است را دارد تا شاهد توسعه این شهر باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.