• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳
دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان:

ایجاد اشتغال پایدار زندانیان در دستور کار انجمن حمایت از زندانیان است

  • کد خبر : 30969
  • 28 خرداد 1402 - 22:37
ایجاد اشتغال پایدار زندانیان در دستور کار انجمن حمایت از زندانیان است
دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان گفت: در تلاش هستیم علاوه‌بر اشتغال خود زندانیان، افرادی که شرایط لازم را تحت عنوان رأی باز دارند و از اشتغال در نظر گرفته شده در دوران محکومیت شأن استفاده می‌کنند بعد از محکومیت نیز بتوانند اشتغال پایدار داشته باشند تا دوباره دچار جرایم احتمالی نشوند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سید محمد موسویان در حاشیه جشن «نسیم مهر» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی سال‌هاست در راستای حمایت از خانواده زندانیان کل کشور فعالیت می‌کند و در مرکز استان اصفهان و برخی از شهرستان‌ها این انجمن‌ها مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی فعالیت این انجمن حمایت از زندانیان و خانواده آنها است و زمانی که فردی به زندان محکوم می‌شود انجمن‌های حمایت زندانیان وظیفه خود می‌دانند در بحث معیشتی، آموزش، درمان و… و در حد توان و در راستای اساس‌نامه وظایف قانونی به این خانواده‌ها کمک کنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان در استان اصفهان در مناسبت‌های مختلف بسته‌های معیشتی را بین خانواده‌های زندانیان نیازمند توزیع کرده است و پیگیری‌های متعددی در حوزه درمان و بحث آموزش فرزندان آنان انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: در حوزه اشتغال پیگیری‌های مختلفی برای اشتغال خانواده زندانیان انجام شده و در تلاش هستیم علاوه‌بر اشتغال خود زندانیان، افرادی که شرایط لازم را تحت عنوان رأی باز دارند و از اشتغال در نظر گرفته شده در دوران محکومیت شأن استفاده می‌کنند بعد از محکومیت نیز بتوانند اشتغال پایدار داشته باشند تا دوباره دچار جرایم احتمالی نشوند.

موسویان خاطرنشان کرد: در حوزه حمایت از خانواده زندانیان، خیرین نقش بسیار مؤثری را در استان اصفهان بر عهده داشته‌اند و خوشبختانه حمایت‌های بسیار خوبی را در حوزه‌های مالی و معنوی از خانواده‌های زندانیان داشته‌اند که جای تشکر دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=30969
  • نویسنده : زهرا جعفری

نوشته های مشابه

26شهریور
ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر

26شهریور
ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری
دیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطح کرد؛

ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.