• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان:

بالاترین آمار آزادی زندانی جرایم غیرعمد کشور در یکسال گذشته به استان اصفهان اختصاص یافت

  • کد خبر : 30960
  • 28 خرداد 1402 - 20:29
بالاترین آمار آزادی زندانی جرایم غیرعمد کشور در یکسال گذشته به استان اصفهان اختصاص یافت
رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: نقش خیرین نیک اندیش در ستاد دیه استان بسیار برجسته است و با قوت برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همت می‌کنند کمک می‌کند به‌گونه‌ای که در یک‌سال گذشته استان اصفهان بالاترین آمار آزادی زندانی جرایم غیرعمد در کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در حاشیه جشن «نسیم مهر» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری برنامه بسیار خوبی از سوی اعضای انجمن حمایت از زندانیان اصفهان، لنجان و مبارکه بودیم و در این جلسه از فرزندان نخبه خانواده‌های محکومین تقدیر شد و امیدواریم اینگونه جلسات ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه خیرین نیک اندیش استان اصفهان در کشور سرآمد هستند، افزود: خیرین نیک اندیش استان اصفهان در طول سال همواره در اجرایی شدن برنامه‌های ستاد دیه استان و انجمن حمایت از زندانیان مشارکت داشته و نقش آفرین هستند.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: نقش خیرین نیک اندیش در ستاد دیه استان بسیار برجسته است و با قوت برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همت می‌کنند کمک می‌کند به‌گونه‌ای که در یک‌سال گذشته استان اصفهان بالاترین آمار آزادی زندانی جرایم غیرعمد در کشور را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در انجمن حمایت از زندانیان نیز کمک‌های خیرخواهانه خیرین به حمایت از خانواده‌های زندانیان در بخش‌های مختلف هزینه می‌شود و خدمات ارائه شده از سوی انجمن حمایت از خانواده زندانیان خدمات متنوعی است و مسئولیت انجمن حمایت از زندانیان نیز در سراسر کشور و در شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها با دادستان‌ها است.

جعفری با بیان اینکه مسئولیت ستاد دیه با رؤسای کل دادگستری‌ها است، عنوان کرد: به همت و مدیریت دادستان مرکز استان اصفهان علاوه بر این‌که در ستاد دیه اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی خصوصاً در یک‌سال گذشته انجام گرفته در انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز همین همت و تلاش‌ها را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه خیرین استان علاوه بر بحث آزادی زندانیان و حل مشکلات مربوط به زندانیان در زندان نسبت‌به حل چالش‌ها و کاهش دغدغه‌های خانواده‌های آنها نیز توجه ویژه‌ای دارند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=30960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.