• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳

دیدار خادمیاران کانون رضوی شهرستان لنجان با مدیریت آموزش وپرورش زرین شهر

  • کد خبر : 29421
  • 27 اردیبهشت 1402 - 8:37
دیدار خادمیاران کانون رضوی شهرستان لنجان با مدیریت آموزش وپرورش زرین شهر
خادمیاران کانون رضوی شهرستان لنجان با مدیریت آموزش وپرورش زرین شهر دیدار و گفت‌گو کردند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، امام رضا (ع) سرمایه معنوی و نعمت بزرگی است که کشور عزیزمان ایران اسلامی از وجود با برکت این امام همام آن برخوردار شده است و به‌واسطه این مهم که امام رضا (ع) مورد توجه آحاد ملت ایران بوده فعالیت خادمیاران رضوی فراتر از صحن مقدس علی بن موسی الرضا (ع) و در عرصه‌های گوناگون همچون تعلیم و تربیت، فرهنگی و هنری، ایثار و شهادت، بانوان و خانواده و… در حال انجام است و فعالیت خادمیاران کانون رضوی به خوبی نشان داد کارهای زمین‌مانده و تقریباً محال با پرچم و نام امام رضا (ع) به نتیجه رسیده است.

این‌بار جمعی از اعضای ستاد و خادمیاران کانون رضوی شهرستان لنجان با مدیریت آموزش وپرورش زرین شهر دیدار و گفت‌گو کردند و علاوه ارائه گزارش فعالیت‌های کانون، موضوعات و مباحث مختلف فرهنگی- اجتماعی، نحوه ارتباطات با مدیریت آموزش و پرورش، نقش آفرینی و کمک به اهداف تربیتی در آموزش و پرورش و…. مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار مدیریت آموزش و پرورش منطقه زرین شهر با افتخار خود را یکی از خادمیاران رضوی شهرستان دانست و با اعلام کرد با علاقه در این کانون خدمت خواهد کرد تا راه تعلیم و تربیت با تأسی به عنایات امام رئوف در این شهرستان ادامه یابد.

همچنین مطالبی در خصوص نحوه همکاری با کانون تعلیم وتربیت و گنجاندن فرهنگ رضوی در برنامه‌های تربیتی شهرستان را مطرح شد و مقررگردید در دیدارهای پیش رو مسئول کانون تعلیم تربیت استان اصفهان در جلسات حضور یافته تا از راهکاری استانی نیز بهره‌برداری شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=29421
  • نویسنده : سیدجواد موسوی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.