• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

سیمای شهری، در ذهن و روحیات شهروندان اثرگذار است

  • کد خبر : 27696
  • 14 فروردین 1402 - 13:27
سیمای شهری، در ذهن و روحیات شهروندان اثرگذار است
شهردار زرین‌شهر گفت: رنگ‌آمیزی فضای شهر به عنوان ابزاری کم‌هزینه نسبت به دیگر پروژه‌های شهری، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای تغییر در چهره شهر در کوتاه مدت به‌شمار می‌آید که ثمراتی همچون افزایش حس تعلق، مشارکت، ایجاد اشتیاق و نشاط شهروندان و کاهش آلودگی‌های بصری را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی با بیان اینکه سیمای شهری، در ذهن و روحیات شهروندان به شکل مستقیم و غیر مستقیم اثرگذار است، اظهار کرد: همه ساله شهرداری‌های شهرهای ایران در ایام پایانی سال و باهدف استقبال از بهار و گردشگران نوروزی اقداماتی همچون گل آرایی، زیباسازی، ایمن‌سازی، شست‌وشو، پاک‌سازی معابر اصلی و کوچه‌ها و رنگ‌آمیزی جداول و المان‌های شهری و فضاهای شهری زیبا را به مرحله اجرا می‌رسانند تا شهر برای شهروندان و گردشگران محیطی نشاط‌آور باشد.

وی با بیان اینکه زیباسازی محیط شهری در اولویت فعالیت‌های شهرداری قرار دارد، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط اداره فنی و عمرانی و همچنین معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری زرین شهر همه بخش‌های این معاونت پای کار آمدند تا با استفاده از عناصر هویت بخش، شهر و کالبد خاکستری آن جلوه‌ای تازه به خود گرفته و سرزندگی و نشاط در عرصه‌های شهری ایجاد شود.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: رنگ آمیزی فضای شهر به عنوان ابزاری کم‌هزینه نسبت به دیگر پروژه‌های شهری، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای تغییر در چهره شهر در کوتاه مدت به‌شمار می‌آید که ثمراتی چون افزایش حس تعلق، مشارکت و ایجاد اشتیاق و نشاط شهروندان و کاهش آلودگی‌های بصری را به همراه دارد.

وی عنوان کرد: پروژه رنگ آمیزی جداول، مبلمان شهری و… با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در زرین شهر به مرحله اجرا رسید.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: در این پروژه تمام جداول، مبلمان‌های شهری، مخازن زباله و… تعمیر، بازسازی و رنگ آمیزی شدند تا چهره شهر رنگ تازه‌ای به خود بگیرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=27696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.