• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور مطرح کرد:

قوه قضائیه پیگیر حل چالش زمین‌های موقوفه یکی از شهرهای شهرستان لنجان خواهد بود

  • کد خبر : 26449
  • 15 اسفند 1401 - 13:36
قوه قضائیه پیگیر حل چالش زمین‌های موقوفه یکی از شهرهای شهرستان لنجان خواهد بود
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: یکی از دغدغه‌های رئیس قوه قضائیه حل مشکلات مسائلی است که مردم را با چالش مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام هادی صادقی نماینده رئیس قوه قضائیه در حاشیه سفر به شهرستان لنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف اینگونه سفرها پیگیری مسائل حوزه‌های شهرستان‌های کشور است تا بتوانیم در حد امکان بعضی از مسائل مطرح شده را به کمک دستگاه ذی‌ربط حل و فصل کنیم.

وی افزود: یکی از مسائل مهم مطرح شده در شهرستان لنجان موقوفه بودن زمین‌های یکی از شهرهای این شهرستان بوده که مدتی است به لحاظ نقل و انتقالات متوقف شده و این مسئله مشکلاتی را برای مردم این شهر به همراه داشته و امیدواریم با پیگیری‌هایی که صورت خواهد گرفت این مشکل برطرف شود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور تصریح کرد: مشکل مطرح شده سال‌های طولانی است که ادامه داشته و یکی از دغدغه‌های رئیس قوه قضائیه حل اینگونه مسائل است.

وی با اشاره به اهمیت حل مشکل فضای فیزیکی زندان شهرستان لنجان، گفت: در بازدیدی که از این مجموعه صورت گرفت وضعیت فشرده و نامناسبی از نظر فضای فیزیکی در این مجموعه وجود داشت چراکه این مکان یک بازداشتگاه نیروی انتظامی بیشتر نبوده و از سوی دیگر در دل شهر قرار دارد و حتماً باید به سرعت مکان جدیدی که پیش بینی شده و تا حدودی نیز پیشرفت داشته است تکمیل شود و امیدواریم این مهم یکی از دستاوردهای سفر باشد.

حجت الاسلام صادقی اضافه کرد: شوراهای حل اختلاف نیز مورد بازدید قرار گرفتند و مشکلاتی از جمله ساختمان و.. از نزدیک مشاهده شد که برای رفع مباحث مطرح شده پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف سفر گفت‌گو با همکاران بوده که مسائل خود را بیان کرده تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور خاطرنشان کرد: این گفت‌گوها چند خاصیت دارند، در گام نخست ما با مسائل و مشکلات همکاران آشنا می‌شویم و از سوی دیگر این عزیزان با تصمیماتی که در مراکز ستادی قوه قضائیه و شورای عالی دستگاه قضائی اتخاذ می‌شود آشنا خواهند شد. همچنین برنامه‌هایی که پیش رو هستند برای همکاران تبیین می‌شود.

وی یادآور شد: سفر به شهرستان لنجان سفر خوبی بود و جمع بندی‌های خوبی انجام گرفت که به اطلاع رئیس قوه قضائیه خواهد رسید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=26449
  • نویسنده : علی اکبر محمودی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.