• امروز : یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

بعثت پیامبر، فصل پایه‌گذاری حکومت صالحان و بزرگترین جشن مسلمان است

  • کد خبر : 26105
  • 29 بهمن 1401 - 15:47
بعثت پیامبر، فصل پایه‌گذاری حکومت صالحان و بزرگترین جشن مسلمان است
حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر در پیامی عید مبعث را تبریک گفت.

به گزارش نبض وطن، در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
“انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق”

بعثت، پیام خیزش انسان‌ها از خاک تا افلاک و طلوعی با نزول کلام وحی بر قلب نازنین رسول عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بود تا جاهلیت از صحنه زندگی‌ انسان‌ها رخت بربندد، فطرت‌ها را به پاکی خود بازگردانده و چشم جهان به روی فروغ وحی گشوده شود.
بعثت پیامبر اکرم(ص)، فصل پایه‌گذاری حکومت صالحان در پهنه گیتی و بزرگترین جشن مسلمان است از این رو نوای دل نشین یا محمد رسول الله، بار دیگر بر سر زبان ها افتاد و جای جای ایران اسلامی از جمله خطه طلایی ایران را شادی فرا گرفت.
بعثت پیامبر اعظم (ص) نوری بود که دیدگان بشر را به افق های روشن عبودیت و اخلاق گشود و همانطور که مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) فرموده‌اند: « یکی از مهم ترین و شاید بشود گفت مهمترین هدف میانی بعثت پیغمبران، عدالت است».
ما نیز بعنوان خادمین شهروندان زرین شهر عزم کرده ایم که در مسیر توسعه پایدار خطه طلایی ایران عدالت را در اجرای پروژه‌های شهری اجرایی کنیم.
اینجانب عید مسعود مبعث پیامبر اکرم (ص) را به امت واحده اسلام در اقصی نقاط عالم و ایران به ویژه شهروندان خطه طلایی ایران و همکاران سخت کوش و تلاشگر خانواده شهرداری زرین شهر تبریک و تهنیت می گویم و امید آن دارم که بتوانیم از پیروان راستین آن پیامبر اعظم (ص) وخاندان طاهرش باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=26105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.