• امروز : شنبه - ۲۱ مهر - ۱۴۰۳

اطهری فر: اجرای نهضت آسفالت رضایت شهروندان را ارتقا خواهد داد

  • کد خبر : 2582
  • 01 مهر 1399 - 11:52
اطهری فر: اجرای نهضت آسفالت رضایت شهروندان را ارتقا خواهد داد
شهردار ورنامخواست گفت: در هفته گذشته پس از تزریق MC ، با تأمین نیروی انسانی و مصالح مورد نیاز شامل دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در دولایه استاندارد و تجهیز بموقع کارگاه، عملیات آسفالت ۱۸ هزار مترمربع از معابر شهر آغاز شد.

به گزارش نبض وطن، علیرضا اطهری فر اظهار کرد: اجرای طرح نهضت آسفالت در سطح شهر یکی از مطالبات شهروندان به شمار می آید که توجه به ان رضایتمندی آنان را رقم خواهد زد و با توجه به اینکه طی سال های گذشته شاهد اجرای پروژه لوله گذاری شبکه فاضلاب بودیم معابر اصلی و کوچه های شهر با مشکلات متعددی مواجه شده بودند.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بررسی وضعیت آسفالت سطح شهر در دستور کار قرار گرفت و در نهایت شهرداری ورنامخواست با اولویت بندی منطقی در اجرای پروژه‌های عمرانی، بهسازی معابر و خیابان ها را به مرحله اجرا رساند.
شهردار ورنامخواست با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان اصلی شهر تصریح کرد: طی هفته گذشته پس از تزریقMC ، با تامین نیرویانسانی و مصالح مورد نیاز شامل دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در دولایه استاندارد و تجهیز به موقع کارگاه این پروژه به صورت فشرده در ۱۸ هزار مترمربع مساحت عملیاتی شد.
اطهری فر اضافه کرد: پروژه بزرگ اجرای روکش آسفالت خیابان شریعتی ورنامخواست که در واقع مهمترین مرحله بازسازی این خیابان بود در مدت زمان کمتر از یک هفته به پایان رسید و قطعا نهضت آسفالت در این شهر ادامه خواهد داشت تا شهروندان در فصل بارندگی و سرما با مشکل روبرو نشوند.
وی با بیان اینکه علی رغم تنگناهای اعتباری، نهضت آسفالت و ترمیم معابر شهری را ادامه خواهیم داد، عنوان کرد: شهروندان برای تحقق طرح نهضت آسفالت شهر باید هر چه زودتر نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند، و قطعا بی‌توجهی شهروندان به این مسئله باعث خواهد شد پس اجرای طرح مجددا شاهد تخریب زمین در کوچه و خیابان‌ها، تخریب آسفالت، نشست زمین و ایجاد چاله، هزینه سربار مرمت آسفالت، دپوی خاک مازاد به علت حفاری دستی در معابر عمومی و خطرات احتمالی دیگر باشیم.
شهردار ورنامخواست خاطرنشان کرد: اصلاح ترانشه‌های فاضلاب شهری و مطالبه مردم تا پایان طرح دنبال خواهد شد و شهروندان به هیچ عنوان نگران این موضوع نباشند و تنها تلاش کنند وصل انشعاب منازل به شبکه با سرعت هرچه بیشتر اجرایی شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2582
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.