• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳

انتقاد امام جمعه باغبهادران از سیاست یک بام و دو هوای ستاد مقابله با کرونا

  • کد خبر : 2548
  • 28 شهریور 1399 - 12:30
انتقاد امام جمعه باغبهادران از سیاست یک بام و دو هوای ستاد مقابله با کرونا
امام جمعه باغبهادران گفت: امروز اگر قصد دارید در مقابل شیوع کرونا بایستید باید جلوی ورود سیل گردشگر را به شهرهای ساحلی بگیرید نه اینکه مردم را نسبت به دین و مراسمات دینی حساس کنید.

به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ با اشاره به فرا رسیدن ماه صفر، اظهار کرد: کاروان اسرای کربلا که در ظاهر اسیر بودند حرف حق را در غل و زنجیر به گوش عالیمان رساندند و هر انچه در کربلا اتفاق افتاد و همه پیامهای ان را به سراسر جهان مخابره کردند و امروز این ماندگاری قیام امام حسین(ع) مدیون این حرکت است.
وی افزود: درس مقاومت در برابر دشمن حتی در غل و زنجیر و تسلیم نشدن برابر دشمنان اسلام ناب محمدی در س ماندگار کربلا است.
وی با اشاره به اغاز هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یاداور دلاوری های جان بر کفای است که امروز همه چیز خود را مدیون ان دلاور مردی ها هستیم و نیز نیاز اساسی جامعه امروز همان روحیه مقاومت و ایثار است.
وی ادامه داد: مسئولان باید بدانند شهدا جان خود را برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی دادنند ما نیز باید با گره گشائی از مشکلات مردم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نظام را در دل مردم جا داده و به عظمت آن بیفزاییم.
فرهنگ اضافه کرد: در لابلای مشکلات اقتصادی سند ننگین ۲۰۳۰ به ارامی در گوشه و کنار کشور در حال انجام است و این در حالیست که رهبر معظم انقلاب تاکید بسیاری برای مقابله با ان داشتند.
وی عنوان کرد: سند ۲۰۳۰ به دنبال آموزش سربازان جبهه استکبار در دیگر کشورها بوده و باید مواظب باشیم چراکه دشمن در حال نفوذ در دو سیستم اقتصاد و فرهنگ کشور است و متاسفانه به واسطه عده ای غرب زده گام های روبه جلویی را نیز برداشته است.
امام جمعه باغبهادران خاطرنشان کرد: باید مراقب بود مجری فرامین استکبار نباشیم و تغییر عکس برخی کتاب های درسی مقدمه تغییر محتوا و عادی سازی برای ترویج فرهنگ غرب است، و مشکل از جایی آغاز می شود که جامعه احساس کند فرهنگ غرب و بی بند حلال مشکلات است و امروز دانش اموزان قربانیان این فتنه هستند .
وی با اشاره به توافق امارات با اسرائیل و اضافه شدن بحرین به این اعتلاف ذلت بار گفت: اشکار سازی، سازش با اسرائیل به نوعی نفس مصنوعی به اسرائیل است، چراکه انان می دانند از محو شدن اسرائیل از نقشه جهان، قطعی است.
فرهنگ متذکر شد: تفکر اشتباه ذلت و دست دادن با استکبار برای حل و فصل مسائل و وعده های انان به ضرر مردم و منظقه ختم خواهد شد و در چشم اندز اینده مقابله مردم با حاکمان ذلت پذیر است و هیچ ازاده ای در جهان به خود اجازه نمی دهد زیر بار این ذلت بماند.
وی با اشاره به انتخاب نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در دومین مرحله انتخابات مجلس یازدهم، گفت: بار مسئولیت منتخب مردم در مجلس یازدهم بسیار سنگین است، چراکه امروز فشار بسیار زیادی بر اثر بی تدبیری ها و گرانی ها بر مردم وارد کرده و نمایند مجلس باید حرف مردم را به گوش مسئولان کشور برساند.
امام جمعه باغبهادران افزود: بخش باغبهادران نیاز به حضور صرف نماینده مجلس ندارد بلکه نیازمند حل وپی گیری جدی مطالبات مردم منطقه است، صرف حضور مشکلی را حل نمی کند بلکه باید پای به پای مسئولان بخش به دنبال عملی کردن مطالبات مردم و مشکلات این بخش بود.
وی تصریح کرد: انتظار می رود نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم ظرفیت های نهفته بخش باغبهادران را شناسایی و به خارج از استان معرفی و برای بالفعل کردن ان تلاش کنید و در مسائل سیاسی و حاشیه های آن گرفتار نشوید که بلای امروز جامعه همین بازی های سیاسی است.
فرهنگ با بیان اینکه مسئولان مواظب دو قطبی کردن دین و بهداشت باشند ، گفت: در دو جلسه ای که ائمه جمعه شهرستان لنجان با مسئولان برگزار کردند و با هماهنگی صورت گرفته با شورای سیاستگذاری نماز جمعه مقرر شد نماز جمعه با رعایت همه دستورالعملهای بهداشتی ادامه پیدا کند.
وی با انتقاد به برخی تصمیمات ستاد کرونای کشور و شهرستان تصریح کرد: حساسیت بی مورد بر نماز جمعه ای که در ان تمامی دستور العملها رعایت می شود و بی تفاوتی نسبت به هتل ها مراکز تفریحی و تجمعات مختلف و صدور بیانیه و تذکر عادی از کنار ان گذشتن ما را نگران کرده است.
امام جمعه باغبادران عنوان کرد: امروز اگر قصد دارید در مقابل شیوع کرونا بایستید باید جلوی ورود سیل گردشگر را به شهرهای ساحلی بگیرید نه اینکه مردم را نسبت به دین و مراسمات دینی حساس کنید.
وی خاطرنشان کرد: سیاست یک بام و دو هوائی که امروز در باز شدن مدارس شاهد بود به گرفتار کردن عده ای از دانش امزوان و معلمان ختم خواهد شد که نیاز است در این خصوص تدبیری صورت گیرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2548
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.