• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳

۱۳۹ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای مستقر هستند

  • کد خبر : 2504
  • 21 شهریور 1399 - 15:00
۱۳۹ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای مستقر هستند
فرماندار شهرستان لنجان گفت: ۱۳۹ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای مستقر هستند تا بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی نظارت داشته باشند.

به گزارش نبض وطن، خدامراد صالحی اظهار کرد:برای برگزاری هرچه باشکوهتر مرحله دوم انتخابات مجلس در شهرستان لنجان تمام تمهیدات بهداشتی در نظر گرفته شده است و ۱۳۹ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای مستقر هستند تا بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی نظارت داشته باشند.
وی افزود: شب گذشته با همکاری شهرداری تمام شعب اخذ رای گندزدایی شد و امروز هم در طول روز شعب ضد عفونی خواهند شد.
فرماندار لنجان با بیان اینکه ۱۳۹ شعبه اخذ رای در شهرستان فعال هستند، تصریح کرد: ارتباط کلیه شعب با سامانه جامع انتخابات برقرار شده و رای گیری تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت و احتمال تمدید رای گیری به دلیل شرایط ویژه ای که در آن قرار داریم ضعیف است به همین دلیل مردم رای خود را در ساعات باقی مانده به صندوق بیندازند و این مهم را به ساعات پایانی موکول نکنند.
وی با بیان اینکه در مرحله اول بیش از ۳۴ درصد واجدین رای در انتخابات شرکت کردند، گفت: ۱۸۸ هزار نفر در شهرستان لنجان واجد شرایط رای هستند و شمارش آرا بلافاصله بعد از پایان رای گیری آغاز می شود،با توجه به تبلیغات خوب کاندیداها انتظار می رود میزان مشارکت در مرحله دوم همچون مرحله نخست این دوره از انتخابات تکرار شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2504
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.