• امروز : جمعه - ۲۰ مهر - ۱۴۰۳

آتش‌نشانی ورنامخواست به ست کامل کوهنوردی مجهز شد

  • کد خبر : 2484
  • 15 شهریور 1399 - 8:43
آتش‌نشانی ورنامخواست به ست کامل کوهنوردی مجهز شد
فرمانده آتش نشانی شهرداری ورنامخواست گفت: ست کامل کوهنوردی با اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال خریداری و به تجهیزات امداد و نجات ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورنامخواست اضافه شد.

به گزارش نبض وطن، آتشیار دوم مصطفی هادی از به روزرسانی تجهیزات و مهارت های امداد و نجات آتش نشانان شهرداری ورنامخواست خبر داد و اظهار کرد: سرعت، دقت و دراختیار داشتن تجهیزات و امکانات از جملع ضرورت هایی است که موجب تسریع در انجام ماموریت ها و موفقیت آتش نشانان در عملیات های مختلف می شود.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع در دوره پنجم مدیریت شهری با برنامه ریزی مدون، و با تاکید و اهتمام شهردار ورنامخواست در خصوص به روز رسانی علمی ، مهارتی و تجهیزاتی مجموعه خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر ورنامخواست و به منظور تامین سرانه امدادی در خورشان شهروندان، گام های بلندی در این خصوص برداشته شد.
فرمانده آتش نشانی شهرداری ورنامخواست با بیان اینکه در فصل های بهار و تابستان علاقه مندان بسیاری برای گذراندن اوقات فراغت و ورزش‌کردن صعود به نقاط مختلف کوه‌ها را انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: کوهنوردی یک ورزش کاملا جدی به شمار می اید و نیازمند رعایت اصول و موازین از سوی علاقه‌مندان به این ورزش است، اما در برخی مواقع بعضی افراد بدون آشنایی به فنون کوهنوردی اقدام به این ورزش می کنند.
وی با اشاره به تنوع ماموریت های ایستگاه آتش نشانی شهرداری ورنامخواست ادامه داد: آتش‌نشانان شهرداری ورنامخواست آشنایی و تخصص کافی را با مباحث کوهنوردی، سنگ‌نوردی و … دارند تا در صورت بروز حوادث،بتوانند به افراد حادثه دیده کمک کنند.
هادی اضافه کرد: ست کامل کوهنوردی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال خریداری و به تجهیزات امداد و نجات ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورنامخواست اضافه شد.
وی عنوان کرد: باید توجه داشت که ست کوهنوردی از جمله تجهیزاتی است که در ماموریت های مختلف مانند صعود و فرود از ساختمان های بلند مرتبه ، ماموریت های امدادی مربوط به سقوط در چاه و کار در ارتفاع نیز مورد استفاده قرار گرفته و بسیار کاربردی است.
فرمانده آتش نشانی شهرداری ورنامخواست یادآور شد: تجهیز ایستگاه آتش‌نشانان شهرداری ورنامخواست به استخر مکانیزه آبگیری خودروهای امدادی ، ست کامل غواصی ، موتورهای آبکشی ، مولد برق سیار ۲۲۰ ولت ، به روز رسانی خودرو سبک امداد و نجات ، ارتقاء سیستم ارتباطی بی سیم و تلفن از جمله ضبط مکالمات و ارتقاء سطح علمی و مهارتی نیروهای عملیاتی و ستادی در یک سال اخیر مورد توجه قرار داشته است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2484
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.