• امروز : جمعه - ۲۰ مهر - ۱۴۰۳

افتتاح ۱۴ پروژه عمرانی در فولادشهر

  • کد خبر : 2461
  • 06 شهریور 1399 - 8:18
افتتاح ۱۴ پروژه عمرانی در فولادشهر
شهردار فولادشهر گفت: در بودجه سال 99 این شهرداری بالغ بر 52 پروژه عمرانی در حوزه های مختلف تعریف و به مرحله اجرا رسیده است و براساس برنامه زمانبندی در تلاش هستیم این پروژه ها تا پایان سال آماده بهره برداری شوند.

به گزارش نبض وطن، بابک محمدی در ایین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری فولادشهر با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال اظهار کرد: شهرداری فولادشهر در دوره پنجم مدیریت شهری با همدلی و همراهی شورای اسلامی شهر و همچنین تلاش جهادی و شبانه‌روزی پرسنل خدوم خود در مسیر ارائه خدمات با کیفیت و ارتقا سرانه‌های مختلف شهری گام برداشت تا رضایت شهروندان را افزایش دهد.
وی با اشاره به تحقق ۱۰۹ درصدی بودجه ۹۸ شهرداری فولادشهر افزود:با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر شهرداری های شهرهای ایران، شهرداری فولادشهر در گام نخست به سمت تدوین استراتژی تامین مالی پروژه های عمرانی در بودجه نویسی این نهاد خدمت رسان حرکت کرد به گونه ای که در بودجه سال ۹۹ این شهرداری بالغ بر ۵۲ پروژه عمرانی در حوزه های مختلف تعریف و به مرحله اجرا رسیده است و براساس برنامه زمانبندی در تلاش هستیم این پروژه ها تا پایان سال آماده بهره برداری شوند.
شهردار فولادشهر تصریح کرد: در سال گذشته ۴۹ پروژه عمرانی تعریف و به مرحله اجرا رسیدند که حدود ۷۰ درصد از این پروژه ها به مرحله بهره برداری رسیده اند.
وی ادامه داد: پارک پرنیان به مساحت ۶۳ هکتار از مهمترین پروژه های شهرداری فولادشهر به شمار می آید که از جمله بزرگترین پارک های شهرستان است و با توجه به اهمیت حفظ سلامت و شادابی شهروندان این پروژه در چند فاز مختلف به مرحله اجرا رسیده است.
محمدی اضافه کرد: آبشار صخره ای پارک پرنیان، بازسازی پارک شهید رجایی محله A4، احداثپارک محله ای B1، احداث میدان فولاد، تکمیل روشنایی پارک پرنیان، تکمیل فرهنگسرای غدیر، احداث باند کندرو ضلع غربی محله گلبهار از جمله پروژه های شهرداری فولادشهر هستند که به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسیدند.
وی عنوان کرد: احداث زمین ورزشی محله هشت بهشت، تعریض بلوار مطهری، اجرای فاز دوم آبیاری تحت فشار محله B6، ایجاد سرعت گیرهای آسفالتی نیز از دیگر پروژه های شهرداری فولادشهر به شمار می آیند که با هدف ایجاد امید و نشاط در بین شهروندان به بهره برداری رسیدند.
شهردار فولادشهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال پایانی دوره پنجم مدیریت شهری قرار داریم در تلاش هستیم با برنامه ریزی و تعریف استراتژی های مختلف علاوه بر پرداخت دیون بر اتمام پروژه های بزرگ و نیمه تمام مدیریت شهری متمرکز شویم تا به بهره برداری برسند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2461
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.