• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳

همه چیز مهیای انتخاباتی باشکوه در لنجان/تدارک ۱۳۹ شعبه اخذ رای

  • کد خبر : 2456
  • 14 شهریور 1399 - 10:44
همه چیز مهیای انتخاباتی باشکوه در لنجان/تدارک ۱۳۹ شعبه اخذ رای
فرماندار شهرستان لنجان گفت:139 شعبه‌ اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان لنجان در نظ گرفته شده که از این تعداد ۶۸ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی، ۳۹ شعبه در بخش فولادشهر و ۳۲ شعبه در بخش باغبهادران مستقر خواهد شد.

به گزارش نبض وطن، خدامراد صالحی در جمع خبرنگاران با اشاره به فراهم ساختن مقدمات برگزاری هر چه باشکوه تر در مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان اظهار کرد: ۱۳۹ شعبه‌ اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان لنجان در نظ گرفته شده که از این تعداد ۶۸ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی، ۳۹ شعبه در بخش فولادشهر و ۳۲ شعبه در بخش باغبهادران مستقر خواهد شد.
وی افزود: ۱۸۷ هزار و ۷۸۳ نفر واجدین شرایط رای دادن در مرحله دوم انتخابات شهرستان لنجان هستند و امیدواریم با حضور پر شور مردم انتخاباتی سالم، با شکوه و بر اساس مرّ قانون در این شهرستان برگزار شود.
فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در انتخابات مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان فعالیت خواهند داشت و با به کارگیری نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، بازرسان و ناظران، رای گیری از مردم انجام خواهد شد.
وی با اشاره به تدابیر بهداشتی اتخاذ شده برای برگزاری هرچه باشکوهتر این دوره از انتخابات در شهرستان لنجان گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده کلیه مراحل دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان با حضور ناظران بهداشتی برگزار خواهد شد و امکانات مورد نیاز بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضد عفونی کننده نیز پیش بینی شده است تا امنیت شهروندان با چالش مواجه نشود.
صالحی با اشاره به زمان شروع و پایان تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: براساس اعلام ستاد انتخابات کشور ۱۳ شهریور آغاز و تا یک هفته ادامه می‌یابد و ساعت ۸ پنجشنبه ۲۰ شهریور به پایان می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای حضور ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان در صدا و سیمای استان اصفهان فراهم شده است تا بتوانند برنامه های خود را به مردم این شهرستان ارائه کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2456

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.