• امروز : جمعه - ۲۰ مهر - ۱۴۰۳

سرافراز: شکست جریان تحریف ، شکست تحریم است

  • کد خبر : 2437
  • 17 مرداد 1399 - 15:00
سرافراز: شکست جریان تحریف ، شکست تحریم است
امام جمعه فولادشهر گفت: اگر جریان تحریف شكست بخورد قطعا جریان تحریم نیز شكست خواهد خورد؛ چراكه عرصه، عرصه جنگ اراده‌هاست بر همین اساس رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند؛ با آمریكا مذاكره نمى كنیم؛ چرا كه مذاكره یعنى همه قدرت منطقهاى، صنعت هسته‌اى و بازدارندگى نظامى را كنار بگذاریم.

به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام مسعود سرافراز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه فولادشهر اظهار کرد: سخنرانى مقام معظم رهبری در سنّ ۸۱ سالگى با آن صلابت و پختگى کلامى و آن محتوا و استحکام ساختارى، یک الگوى ماندگار و بینظیر درسطح رهبران جهان است که مانندى براى آن نمی‌توان وبدون تردید این شرایط موجب عصبانیت و بغض استکبار جهانى بوده و خواهد شد.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در ۱۷ محور بیاناتی را ایراد فرمودند و یکی از مهم ترین آنها توجه جدى به مشکلات اقتصادى و بهخصوص شرایط سخت معیشتى مردم بود.
امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: مقام معظم رهبری خطاب به رئیس جمهور و سایر مسئولان تاکید کردند که برای رفع این مشکلات باید بری اقدامات فوری همچون مهار قیمت‌ها و حفظ ارزش پول ملی؛ مهار و هدایت نقدینگى به سمت تولید، مدیریت بازار ارز و مبارزه با احتکار و رفع موانع تحقّق جهش تولید و اقدامات میان مدت مانند اصلاح ساختار بودجه، اصلاح نظام بانکی، تقویت سرمایه گذاری در کشور و بهبود فضای کسب و کار را در دستور کار قرار دهند.
وی ادامه داد: تحریم، مشکلاتى را براى کشور ایجاد کرده است، اما شکى نیست که همه مشکلات ما از تحریم نبوده بلکه برخی از مدیریت‌ها و شیوع ویروس کرونا در حوزه مشکلات اقتصادی تاثیرگذار بوده اند و برهمین اساس دشمنان با واژگون نشاندادن واقعیت‌‌های کشور به دنبال ان هستند تا با آدرس غلط دادن نه تنها به روحیه مردم ضربه وارد کنند بلکه رفع مشکلات را به رفع تحریم گره بزنند.
سرافراز اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی اگر پیشرفتى در کشور به دست آید به آن بىتوجهند اما اگر نقطه ضعفى وجود باشد آنرا صدهابرابر جلوه کرده و تلاش بسیاری برای ناامیدکردن انجام می دهند.
وی عنوان کرد: اگر جریان تحریف شکست بخورد قطعا جریان تحریم نیز شکست خواهد خورد؛ چراکه عرصه، عرصه جنگ اراده‌هاست بر همین اساس رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند؛ با آمریکا مذاکره نم‌ىکنیم؛ چرا که مذاکره یعنى همه قدرت منطقهاى، صنعت هسته‌اى و بازدارندگى نظامى را کنار بگذاریم.
امام جمعه فولادشهر خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری برگزاری مراسم محرم و عزادارىها را برنامه و تمهیدات کارشناسان بهداشت و ستاد ملى مقابله با کرونا دانستند و ما نیز هر آنچه که این عزیزان بگویند را رعایت مىکنیم و توصیه من به همه هیئتداران و منبرىها این است که ویروس خطرناکی است و اگر مباحث بهداشتی و پروتکل ها رعایت نشود ممکن است به فاجعهاى بزرگ ختم شود.
وی متذکر شد: قرارگرفتن در این مسیر روشن که مقام معظم رهبری ترسیم کردند نمود و نمادى از معرفت و معنویت و عقلانیت انقلابى است.
سرافراز یادآور شد: متأسفانه ۱۴ مرداد ماه، انفجار عظیمی بیروت را لرزاند، انفجاری که شدت آن نه فقط در کشور لبنان بلکه در قبرس در ۲۴۰ کیلومتری لبنان نیز احساس شد، این بندر اصلیترین بندر تجاری لبنان بود و سالانه بیش از ۳ هزار کشتی در آن پهلو میگرفته و عمدهترین مرکز واردات و صادرات لبنان بوده است.
وی افزود: بیشترین و تقریباً نزدیک به تمامی ذخایر گندم، دارو، مواد غذایی و مایحتاج روزانه مردم لبنان در انبارهای این بندر نگهداری میشد که در اثر انفجار از بین رفته است و بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مردم بیروت خانه و کاشانه خود را از دست داده و آواره شدهاند.
امام جمعه فولادشهر گفت: دلیل حادثه و فاجعه هر چه باشد یک نکته قطعی است وآن این که آمریکا و صهیونیسم و عربستان و امارات که یکسال است تمام طراحیها و هزینههای میلیاردی آنان نتیجه عکس داده حالا مترصد فرصتی هستند تا بتوانند ازآب گل آلود ماهی بگیرند.
وی ادامه داد: آنان در صدد موجسواری از حوادث و وقایع برمیآیند که نمونهی آنرا در موجسواری بر آتشسوزیهای سهوی و عمدی در ایران مشاهده میکنیم و باید توجه داشت در یکسال گذشته خصوصا پس از شهادت سردار سلیمانی، فاز جدیدی از برخورد با محور مقاومت توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی به نحو کاملا هدفمند و هماهنگ آغاز شده و آن نیز راهبرد دو گانه «یا مقاومت یا رفاه» است.
سرافراز اضافه کرد: استکبار جهانی قصد دارد از این انفجـار پیامدهای دلخواه خود را کسب کند و لبنان را به سمت و سوی آشوب و آشفتگی بیشتر و بیدولتی سوق دهد از این رو می توان گفت هدف اصلی دشمن تشدید تفرقه بین مذاهب و اقوام است.
وی عنوان کرد: آنها به دنبال ضربه زدن و حتی حذف رأس جنبش مقاومت اسلامی لبنان یعنی “سید حسن نصرالله” هستند به همین جهت در این انفجـار، انگشت اتهام را به سمت حزب الله نشانه رفتند تا مردم را به حزب الله بدبین کنند.
امام جمعه فولادشهر خاطرنشان کرد: اما امروز مقاومت در لبنان محور وحدت بوده و سیدحسن نصرالله محبوب همه اقوام و اصناف مردم است و حادثه فوق برای همگان ازجمله مسئولان کشورمان باید مایه عبرت باشد و حتما باید مدیران ارشد کشوری و استانی مواردی از قبیل انبار آمونیاک را شناسایی و زمینه ایمنسازی آن را فراهم سازند.
وی یادآور شد: عملیات پیچیده اطلاعاتى سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات در دستگیرى «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک تروریستى موسوم به «تندر» که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت مىکرد، بازتاب گسترده ای بهدنبال داشت.
سرافراز گفت: چندی پیش هم دستگیرى «روحالله زم» شاهماهى ضدانقلاب و سرکرده سایت «آمدنیوز»، دستگیرى و بازگرداندن «رسول دانیالزاده» ابر بدهکار بانکى، کشف شبکه گسترده ارتباطى و جاسوسى سازمان سیا در منطقه و اشراف بر سیستمهاى ارتباطى جنگندههاى آمریکا در منطقه در کنار همین مورد آخر یعنى شکار «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک تروریستى تندر، تنها نمونههایى از انواع عملیاتهاى اطلاعاتى موفق، مقتدرانه و متکى بر دانش و تخصص بومى ایران است که بیانگر توان و اشراف مقتدرانه نهادهاى اطلاعاتى جمهورى اسلامى ایران در برابر توطئهها و خباثتهاى سرویسهاى اطلاعاتى بیگانه و عناصر پلید آنها در انجام ماموریتهاى طراحى شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2437

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.