• امروز : جمعه - ۲۰ مهر - ۱۴۰۳

ایجاد اشتغال به سبک خانواده کارآفرین لنجانی

  • کد خبر : 2430
  • 04 شهریور 1399 - 18:20
ایجاد اشتغال به سبک خانواده کارآفرین لنجانی
کارآفرین جوان لنجانی گفت: هرچند در جریان احداث و راه اندازی واحد صنعتی، در بسیاری از مواقع کار لنگ می‌شود اما با حرکت های جهادی موفق شدیم در زمینی به مساحت 13 هزار متر مربع و با مجموع سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال با ایجاد اشتغال 10 به صورت مستقیم و غیر مستقیم این مزرعه پرورش مرغ های گوشتی را بنا نهاده تا بتوانیم با پرورش 20 هزار قطعه مرغ در هر دوره تولید به بازار عرضه نماییم.

به گزارش نبض وطن، از دیرباز یکی از مهم‌ترین سیاست‌هایی که در حرکت رو به جلوی مباحث اقتصادی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده توجه به مسئله کارآفرینی و یا همان هنر از هیچ، همه چیز را ساختن بوده است، چراکه پرداختن به این معقوله در گام نخست اقتصاد خانواده و در گام دوم اقتصاد را به‌عنوان یک کل، روی ریل توسعه قرار خواهد داد از این رو کارشناسان خانواده را مهم‌ترین محرک کارآفرینی و به‌عنوان اولین و مهم‌ترین شکل‌دهندگان و حامی فرزندانی که اعضای کوچکتر جامعه هستند و می توانند در این مسیر گام بردارند معرفی می کنند.
خانواده موذنی را از جمله کارآفرینان شهرستان لنجان و زرین شهر خطه طلایی ایران می شناسند که موفق شده اند با تکیه بر تجربه چندین دهه ای خود در زمینه پرورش و تولید مرغ، بوقلمون و … به موفقیت های متعددی دست پیدا کنند و از سوی دیگر با راه اندازی شرکت تعاونی در دانه اسپادانا سپاهان به سمت احداث کارخانه دردانه اسپادانا زرین در مسیر اصولی چون علم گرایی، تولید محصول با کیفیت ماندگار و خدمات نوین حرکت کرده و با دست یابی به استاندارد های بین المللی به یکی از نام آوران عرصه تولید و تامین نهاده های مورد نیاز دام و طیور در کشور و حتی خاورمیانه مبدل شوند و نقش خود را در ارتقاء تولیدات خوراک دام و خوراک طیور به خوبی ایفا کنند.
میلاد موذنی کارآفرین جوان لنجانی اظهار کرد: در سال‌های اخیر فعالیت در عرصه تولید خصوصا تولید طیور بسیار دشوار و مردافکن شده به گونه ای که بسیاری از فعالان این عرصه را از میدان به درکرده است.
وی افزود: اما با توجه به اهمیت فعالیت واحدهای مرغداری صنعتی تلاش شده است نه تنها در این عرصه فعالیت خود را ادامه دهیم بلکه در تلاش هستیم زمینه توسعه و حتی صادرات را نیز در این حوزه به مرحله اجرا برسانیم.
این کارآفرین جوان لنجانی تصریح کرد: هرچند در جریان احداث و راه اندازی واحد صنعتی، در بسیاری از مواقع کار لنگ می‌شود اما با حرکت های جهادی موفق شدیم در زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع و با مجموع سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال با ایجاد اشتغال ۱۰ به صورت مستقیم و غیر مستقیم این مزرعه پرورش مرغ های گوشتی را بنا نهاده تا بتوانیم با پرورش ۲۰ هزار قطعه مرغ در هر دوره تولید به بازار عرضه نماییم.
وی ادامه داد: علاوه بر آن، ظرفیت های صادراتی کشور در این حوزه قابلیت ارتقاء بخشدین است برهمین اساس برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا شرایط برای تولید مرغ گرید A صادراتی نیز در این مجموعه فراهم گردد.
موذنی اضافه کرد: این مجموعه دارای ۳ سالن با دیواره ها و سقف های عایق و سرامیک می باشد که باعث جلوگیری از اتلاف شدید انرژی می شود.
وی عنوان کرد: باید توجه داشت در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، در تجهیز بخش های مختلف این مجموعه تولیدی از ظرفیت های داخلی و با هم افزایی با شرکت هایی که از توانمندی لازم در تولید تجهیزات درجه یک این صنعت دارند بهره گرفته شده است.
این کارآفرین جوان لنجانی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت استفاده از ظرفیت جوانان و افراد توانمند بومی کلیه مراحل طراحی و ساخت این پروژه ، به دست پُرتوان کارشناسان و متخصصان شهرستان لنجان صورت گرفته و در ساخت آن، تمامی پارامترهای اقتصادی و موازین بهداشتی به دقت مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2430
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.