• امروز : جمعه - ۲۰ مهر - ۱۴۰۳

نقش مهم جهاد کشاورزی در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال

  • کد خبر : 2429
  • 04 شهریور 1399 - 20:13
نقش مهم جهاد کشاورزی در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنجان گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته دولت شاهد افتتاح مزرعه پرورش مرغ گوشتی نارو با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال خواهیم بود که توسط میلاد موذنی یکی از جوانان کارآفرین شهرستان لنجان آماده بهره برداری است.

به گزارش نبض وطن،همایون حاتمی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنجان اظهار کرد: یکی از سیاست های اداره جهاد کشاورزی شهرستان لنجان، ایجاد بستر و زمینه های مناسب برای ایجاد اشتغال جوانان است چراکه براساس آمار موجود علی رغم ظرفیت های بالای این شهرستان خوش نام به دلیل مهاجرپذیر بودن و … از بیکاری رنج می برد.
وی افزود: این درحالیست که با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی خصوصا کارآفرینان می توان در حوزه های مختلف جهاد کشاورزی ظرفیت سازی کرد و در کنار ایجاد اشتغال جدید به ارزآوری نیز دست یافت.
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنجان تصریح کرد: احداث و راه اندازی مرغداری صنعتی علی رغم چالش های متعددی که دارد یکی از طرح هایی به شمار می آید که می توان با مطالعه دقیق و شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های این رسته عاملی در موفقیت کارآفرینی باشد.
وی ادامه داد:براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته دولت شاهد افتتاح مزرعه پرورش مرغ گوشتی نارو با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال خواهیم بود که توسط میلاد موذنی یکی از جوانان کارآفرین شهرستان لنجان آماده بهره برداری است.
حاتمی عنوان کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و در جهت منویات معظم له درخصوص جهش تولید، پس از افتتاح و اغاز بکار این مجموعه زمینه پرورش ۲۰ هزار قطعه مرغ یکی از محصولات مهم و استراتژیک در سبد کالای مردم عزیز کشورمان در هر دوره فراهم خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2429

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.