• امروز : جمعه - ۲۰ مهر - ۱۴۰۳

کارمندان بسیجی، جلوداران “کمک مؤمنانه”/تشکیل گروه جهادی شهید دیالمه در لنجان

  • کد خبر : 2425
  • 16 مرداد 1399 - 19:30
کارمندان بسیجی، جلوداران “کمک مؤمنانه”/تشکیل گروه جهادی شهید دیالمه در لنجان
فرمانده حوزه بسیج ادارات شهید رجایی لنجان گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و خدمت به مردم گروه جهادی حوزه بسیج ادارات شهید رجایی لنجان با نام شهید والامقام عبدالحمید دیالمه تشکیل شد.

به گزارش نبض وطن، علیرضا فرهمند با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: الگو گرفتن از سیره نبوی و قرار دادن این الگو در زندگی و خدمت رسانی بی منت به مردم راه رسیدن به سعادت را فراهم می سازد.
وی با تبیین برنامه های ابلاغی سال ۹۹ و نحوه اجرای این برنامه ها افزود: فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارت با رعایت مقررات و پروتکل های ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا،باید نسبت به اجرای کامل و دقیق برنامه های ابلاغی وجاری همچون ثنوات گذشته اهتمام داشته باشند.
فرمانده حوزه بسیج ادارات شهید رجایی لنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه به عنوان شاخص عملی انقلابی‌گری، ادامه داد: کارمندان بسیجی، جلوداران “کمک مؤمنانه” هستند و همانگونه که در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه پایگاه های بسیج ادارات نقش پررنگی داشتند باید برنامه ریزی لازم انجام گیرد تا در ایام عید سعید غدیر خم نیز به خوبی نقش آفرینی کرده و گره ای از مشکلات آسیب دیدگان ویروس منحوس کرونا برداشته شود.
وی با اشاره به اهمیت طرح تکریم ارباب رجوع در ادرات، عنوان کرد: در طرح تکریم ارباب رجوع کارمندان بسیجی باید پیشگام باشند چرا که جامعه‌ای که در آن تکریم ارباب رجوع به عنوان ارزش پذیرفته شود، جامعه‌ای موفق و پیشرو خواهد بود. و امروز با توجه به وجود بیماری کرونا ویروس ادارات از میز خدمت جهادی و الکترونیکی غافل نشوند و بارعایت پروتکل های بهداشتی خدمت به مردم را بیش از پیش در دستور کار خود قرار دهند .
فرهمند خاطرنشان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و خدمت به مردم گروه جهادی حوزه بسیج ادارات شهید رجایی لنجان با نام شهید والامقام عبدالحمید دیالمه تشکیل شد و امروز پایگاه های بسیج ادارات با شنیدن نام جهادی همچون نسل اول انقلاب مردانه وارد میدان عمل می شوند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2425
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.