• امروز : جمعه - ۲۰ مهر - ۱۴۰۳

آقای رئیس جمهور شوخی می کنند!

  • کد خبر : 2424
  • 17 مرداد 1399 - 14:00
آقای رئیس جمهور شوخی می کنند!
امام جمعه باغبادران گفت: از مجلس و قوه قضایئه در ظاهر توقع بیشتری وجود دارد که نسبت به گرانی ها اقدامی انقلابی وعملی شود اما چرا این افسار گسیختگی ها کنترل نمی شود؟ این که رئیس جمهور محترم از گشایش اقتصادی صحبت می کند بیشتر به یک شوخی شبیه است.

به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه باغبادران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: یکی از مطالب مهم وکلیدی سخنرانی معظم له این بود که فرمودند به موازات تحریم یک جریان تحریف هم وجود دارد، تحریف حقایق و واژگون جلوه داده حقایق که این مسئله را دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود آن را دنبال می کنند.
وی افزود: این توطئه دو هدف را یعنی ضربه زدن به روحیه مردم و تحت تاثیر قرار دادن واقعیت ها با گره زدن به تحریم ها را دنبال می کند و باید گفت دشمن در جنگ اراده ها به دنبال این است که اراده خود را بر اراده نظام اسلامی در جنگ نرم غالب کند.
امام جمعه باغبادران تصریح کرد: دشمنان در این مسیر تحریف حقایق را مورد توجه قرار داده است تا با تحریف گذشته واینده نظام را سیاه ومردم را از نظام اسلامی مایوس کند.
وی ادامه داد: نمونه این اقدامات مباحث تحریم ها است که علت تحریم را مباحث هسته ای می داند و می گویند اگر صنعت هسته ای تعطیل شود یقینا تحریم ها برداشته خواهد شد اما همه دیدند در برجام این دورغ افشا شد و ایران به همه تعهدات خود عمل کرد ولی انان تحریمی حذف نکردند.
فرهنگ با بیان اینکه دشمن در تحریف به دنبال امتیاز گیری ودر تصرف سنگر به سنگر نظام است، اضافه کرد: تحریف حقایق در با مبارزه با استکبار در خارج از مرزهای ایران مثل سوریه که چرا پول خرج سوریه و لبنان می کنید و واقعیت را برای مردم جور دیگری جلوه می دهند.
وی عنوان کرد: امثال این مسائل را در مباحث اقتصادی و قرار داد با چین شاهد بودیم که آن را تحریف می کنند که ما خاک کشور را واگذار کرده‌ ایم در حالی که اینگونه نیست واینده این قرارداد را نیز استعماری جلوه می دهند.
امام جمعه باغبادران خاطرنشان کرد: دشمن با این جریان به دنبال تصرف سنگرهای انقلاب است البته با مسائل اقتصادی مسئله اینستکس است تا شما پولتان را به حساب اروپایی ها واریز کنید و انها هر کالایی که دوست دارند برایتان بفرستند.
فرهنگ افزود:مقام معظم رهبری در مورد گرانی افسار گسیخته و بالا رفتن دلار و خوردو و… نیز فرمودند این اصلا قابل قبول نیست،ایشان فرمودند البته دلار بیشتر جنبه امنیتی وسیاسی دارد که مسئولان باید در مورد این صحبت رهبر انقلاب نیز اقدامی عملی انجام دهند.
وی تصریح کرد: از مجلس و قوه قضایئه در ظاهر توقع بیشتری وجود دارد که نسبت به گرانی ها اقدامی انقلابی وعملی انجام دهند اما چرا این افسار گسیختگی ها کنترل نمی شود؟ این که رئیس جمهور محترم در این شرایط نابه سامان از گشایش اقتصادی صحبت می کند بیشتر به یک شوخی شبیه است.
امام جمعه باغبادران اضافه کرد:دولت نظارت را رها کرده قیمت اجناس به راحتی افزایش می یابد بعد در حالی هیچ ثباتی در بازار مشاهده نمی شود، با یک جمله گشایش اقتصادی نمی توان اقدامی وی عنوان کرد: گشایش اقتصای وقتی اتفاق می افتد که شاهرگ های دلالان بزرگ اقتصادی قطع شود و در این راه ملاحظه هیچ شخصی نشود.
وی یادوار شد: رسانه های جهان علی رغم نابسامانی در امریکا همچنان به دنبال تحریف واقعیات جامعه امریکا هستند تا نگاه به غرب که رو به افول است تغییرکند، برخی در سدد قیاس غرب با ایران هستتد و این درحالیست امروز امریکا طبق امار خودشان ۴۵ میلیون بیکار دارد که اصلا قابل قیاس با ایران نیست.
فرهنگ گفت: امریکا سعی می کند دشمن خود را ایران، چین ودیگر ملت ها معرفی کند ولی بزرگترین دشمن ملت امریکا، رژیم امریکا است و در خارج مرزهای کشورشان نباید به دنبال دشمن باشند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2424

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.