• امروز : جمعه - ۲۰ مهر - ۱۴۰۳

«آل سعود» یا «آل یهود»

  • کد خبر : 2396
  • 03 مرداد 1399 - 14:03
«آل سعود» یا «آل یهود»
امام جمعه زرین شهر گفت:آل سعود علی رغم ادعا های خود برای جهان اسلام متأسفانه توسط یهود در حال مدیریت است و آمریکاو اسرائیل مدیریت برخی حکام عربی را بر عهده دارند .

به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر، نماز جمعه را پایگاه مطالبه گری دانست و اظهار کرد: اهمیت نماز جمعه و جایگاه رفیع آن در دین اسلام به میزانی است که یک سوره قرآن به نام آن نازل شده و در روایات و سیره اله البیت (ع) و رفتار بزرگان دین مورد تأکید قرار گرفته است.
وی افزود: نظیر نماز جمعه در مکتب اسلام ناب محمدی (ص) در هیچ مکتبی دیده نمی شود، نماز جمعه با ویژگی های بسیار فراوانو زبان توده های مردم به ویژه فقرا و مستضعفین بوده که اثرات مؤثر آن برای همگان محرز و مشخص است .
امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: نماز جمعه مستقیم به ولی امر وصل است، و پایگاه مطالبه گری صحیح از مسئولان به شمار می آید از این رو مسئولان نیز نماز جمعه را از خود بدانند و جدی در نماز جمعه شرکت کنند و پاسخ گوی مطالبه گری ها باشند.
وی ادامه داد:بسیاری از توده های مردم زبان و تریبونی برای بیان دردها و مشکلات خود ندارند و نماز جمعه تنها تریبون آنهاست از این رو امام جمعه، مجری نماز جمعه است زبان گویایی توده های مردم بوده و نماز جمعه نیز متعلق به حزب و جناح خاصی نیست بلکه متعلق به کل جامعه و مردم است.
باقریان با بیان اینکه حرکت آل سعود در مسیر یهود است، گفت: آل سعود علی رغم ادعا های خود برای جهان اسلام متأسفانه توسط یهود در حال مدیریت است و آمریکاو اسرائیل مدیریت برخی حکام عربی را بر عهده دارند .
وی اضافه کرد: نمونه بارز این مدیریت ها را می توان در رفتارهای آل سعود و برخی حکام عربی دید ، نمونه های چون به خاک و خون کشیدن انسانهای بیگناه و مظلوم حتی در زمان حج، بی تدبیری ها و تحت فرمان آمریکا و اسرائیل بودن آسیب های زیادی به جهان اسلام وارد ساخته است .
امام جمعه زرین شهر ولایت را سپر محکم در برابر انحراف ها دانست و عنوان کرد: گروه‌ها و جریان هایی که در کشور به راه افتاد آن گرو های که دست از دامن ولایت برداشتند و همه آنها منحرف شدند و برخی نابود و برخی هم به دامن غربی ها و دشمنان پناه بردند.
وی خاطرنشان کرد: گروه‌های بدون ولایت ابزاری در دست دشمنان شدند تا به کشور و انقلاب آسیب بزنند و این گروه ها برای خوش خدمتی هر آسیبی را به کشور زدند.
باقریان متذکر شد:هیچ فرهنگ و سبکی بهتر از فرهنگ و سبک زندگی اهل البیت (ع) نیست چراکه راهکار بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی ، خانوادگی ، سیاسی ، اقتصادی با توجه به فرهنگ و سبک زندگی اهل البیت (ع) قابل حل شدن است .
وی تاکید کرد: وظیفه همه احیا این فرهنگ باارزش و پر ثمر بوده که باید در خانواده و جامعه نهادینه شود، در فرهنگ و سبک زندگی اهل البیت (ع) آنچه مورد نیاز زندگی ها است وجود دارد از کارو تلاش گرفته تا توجه به رفاه و تفریح خانواده، احیا فرهنگ غنی اهل البیت (ع) یک همت جهادی و همگانی می خواهد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2396

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.