• امروز : جمعه - ۲۰ مهر - ۱۴۰۳

محمدی: «فرهنگ مالیاتی» از «عدالت مالیاتی» متاثر می شود

  • کد خبر : 2390
  • 24 تیر 1399 - 11:04
محمدی: «فرهنگ مالیاتی» از «عدالت مالیاتی» متاثر می شود
شهردار فولادشهر گفت: شهرداری فولادشهر با نامگذاری یکی از خیابان های جدید الاحداث این شهر به طول یک کیلومتر سعی کرد در مسیر آشنایی مردم با هرنگ پرداخت مالیات گامی موثر بردارد.

به گزارش نبض وطن، بابک محمدی در حاشیه بهره‌برداری از خیابان مالیات در فولادشهر اظهار کرد: شهر جدید فولادشهر در سال های اخیر همواره در حال توسعه بوده و احداث مسکن مهر در این شهر سبب شد جمعیت این شهر افزایش چشمگیری داشته باشد و قطعا با تحویل مسکن های نیمه تمام باقی مانده به متقاضیان این رشد جمعیت افزایشی چندین برابری خواهد داشت.
وی افزود: روند سعودی جمعیت در فولادشهر سبب شد انتظار شهروندان نیز از مدیریت شهری برای ارائه خدمات افزایش یابد و نباید این نکته را به دست فراموشی سپرد که میزان ارائه خدمات شایسته به شهروندان و همچنین توسعه و پیشرفت شهر ارتباط تنگاتنگی با شرایط مالی و درآمدهای پایدار شهرداری دارد.
شهردار فولادشهر با اشاره به حرکت شهرداری فولادشهر در دوره پنجم مدیریت شهری به سمت کسب درآمدهای پایدار، تصریح کرد: متاسفانه در سال های متمادی شهرداری ها به‌واسطه دسترسی به درآمد ناشی از عوارض ساخت‌وساز و تراکم و… به سمت کسب درآمدهای پایدار حرکت نکردند و با ایجاد رکود در کشور، درآمد ناپایدار شهرداری ها تا حد زیادی کاهش یافت و شهرداری‌ها با کاهش درآمد مواجه شدند.
وی ادامه داد: شهرداری فولادشهر با درک صحیح از مسائل و مشکلات پیش روی شهرداری‌ خود را مکلف به حرکت به سمت کسب درآمدهای پایدار کرد و اهتمام ویژه ای را نیز به جذب سرمایه‌گذار داشته و در این مسیر با شناخت علمی و دقیق نقاط قوت و ضعف شهر تمرکز خود را بر تقویت مزایای رقابتی سرمایه‌گذاری معطوف ساخته است.
محمدی اشاعه فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه، نیازمند آگاهی بخشی به مردم در خصوص نتایج و آثار مثبت آن است، عنوان کرد: شهرداری فولادشهر با نامگذاری یکی از خیابان های جدید الاحداث این شهر به طول یک کیلومتر سعی کرد در مسیر آشنایی مردم با هرنگ پرداخت مالیات گامی موثر بردارد.
وی با اشاره به اجرای پروژه احداث بلوار مالیات به طول یک کیلومتر در این شهر، خاطرنشان کرد: این پروژه در آینده نزدیک نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار فولادشهر با بیان اینکه «فرهنگ مالیاتی» از «عدالت مالیاتی» متاثر می شود ، یادآور شد: چنانچه اداره کل امور مالیاتی استان نیز به سمت اعتمادسازی مردم فولادشهر گام بردارد ثمره آن افزایش مشارکت جامعه شهروندی در پرداخت مالیات و همچنین عوارض به مدیریت شهری خواهد بود که سبب توسعه همه جانبه این شهر مهاجرپذیر خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2390
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.