• امروز : جمعه - ۲۰ مهر - ۱۴۰۳

محمدی: مهمترین رسالت شهرداری، ارائه‌ی خدمات کیفی به شهروندان است

  • کد خبر : 2358
  • 12 تیر 1399 - 22:50
محمدی: مهمترین رسالت شهرداری، ارائه‌ی خدمات کیفی به شهروندان است
شهردار زرین شهر گفت: شهرداری‌ها به عنوان نهادی که همواره در عرصه های مختلف مشغول به خدمت رسانی به آحاد مردم جامعه هستند رسالت‌های مهمی چون مدیریت مطلوب منابع، توسعه‌ی همه جانبه شهر و ارائه‌ی خدمات کیفی به شهروندان را بر عهده دارند .

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی با بیان اینکه هر سازمانی که پا به عرصه‌ی خدمت گذاری می نهد دارای رسالتی است، اظهار کرد: رسالت هر سازمان براساس فلسفه‌ وجودی آن بنا نهاده می شود و شهرداری‌ها به عنوان نهادی که همواره در عرصه های مختلف مشغول به خدمت رسانی به آحاد مردم جامعه هستند رسالت‌های مهمی چون مدیریت مطلوب منابع، توسعه‌ی همه جانبه شهر و ارائه‌ی خدمات کیفی به شهروندان را بر عهده دارند تا شهروندان در پرتو دریافت چنین خدماتی، زندگی شاداب و آرامش بخشی را تجربه کند.
وی افزود: با توجه به روند روبه رشد جمعیت شهرنشینی در شهرهای مختلف ایران، پرداختن به جوانب مختلف زندگی شهری همچون مسائل اقتصادی،عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و … همواره مورد توجه مدیران شهری بوده است تا با بهره‌مندی از ظرفیت های مختلف شهرهای ایران بتوانند به مباحث اقتصاد شهری و توسعه همه جانبه آن بپردازند.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: در این میان تقویت جایگاه شهرداری‌ها به عنوان مدیریت‌ محلی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در این مسیر با شفاف سازی عملکرد و همچنین ارائه گزارشات اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری ها می تواند اعتماد شهروندان به مدیریت شهری را افزایش دهد.
وی ادامه داد: هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها فرصت مغتنمی است تا این نهادها بتوانند با ارائه دستاوردهای متنوع خود در حوزه‌های مختلف به این مهم جامه عمل پوشانده و اعتماد شهروندان را نه تنها به مدیریت شهری بلکه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزایش دهند.
محمدی اضافه کرد: شهرداری زرین شهر در دوره پنجم مدیریت شهری اقدامات متعدد و موثری را در توسعه شهر و رونق اقتصادی زرین شهر به مرحله اجرا رسانده و برهمین اساس قصد داریم همزمان با هفته شهرداری و دهیاری با نامگذاری‌های صورت گرفته به معرفی و ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته، دستاوردها به دست آمده و توانمندی‌های مدیریت شهری بپردازیم.
وی عنوان کرد: شهرداری زرین شهر با افتتاح پروژه‌های متعدد در سال جاری موفق شد در مسیر جهش تولید گام های موثری را بردارد و قطعا با به ثمر نشستن دیگر پروژه های شهرداری و برنامه های پیش بینی شده شاهد رونق روز افزون اقتصاد شهری در خطه طلایی ایران خواهیم بود.
شهردار زرین شهر یادآور شد: با توجه به اقدامات متعدد صورت گرفته از سوی شهرداری زرین شهر در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و… براساس برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد برگزاری برنامه های مختلف از جمله عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، برگزار ویژه برنامه مجازی نکوداشت روز قلم و روز شهرداری ها در فضای مجازی، رونمایی از کتاب نگاهی بر تاریخ و فرهنگ قلعه قاسم، رونمایی از پروژه زیرساخت های شهرداری الکترونیک و… خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2358

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.