• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

جزییات دستگیری عامل شهادت ۲ جوان بسیجی مشهد

  • کد خبر : 23277
  • 28 آبان 1401 - 12:42
جزییات دستگیری عامل شهادت ۲ جوان بسیجی مشهد
دادستان مرکز استان خراسان رضوی از دستگیری عامل به شهادت رساندن دو تن از جوانان بسیجی حافظ امنیت در مشهد خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از میزان، محمدحسین درودی از دستگیری عامل به شهادت رساندن دو تن از جوانان بسیجی حافظ امنیت در مشهد خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در این زمینه گفت: متعاقب رویداد ناآرامی توسط عده‌ای از اغتشاشگران در بلوار حر عاملی مشهد در تاریخ بیست‌وششم آبان‌ماه که در نهایت منجر به شهادت دو تن و زخمی شدن چهار تن دیگر از بسیجیان حافظ امنیت شد؛ با صدور دستورات لازم پرونده قضائی تشکیل و با حضور بازپرس ویژه اقدامات ضروری برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد.

درودی ضمن تقدیر از کلیه عوامل عملیاتی و تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مأموران سختکوش فراجا افزود: بحمدالله و متعاقب یک کار گسترده و دقیق، تیم عمل‌کننده موفق شد، بامداد امروز _شنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه_ فرد قاتل با هویت «مجیدرضا رهنورد» فرزند محمدجواد را هنگام طی مسیر برای خروج از مرزهای غربی در یکی از استان‌های مرکزی دستگیر کند و در همین رابطه هشت تن دیگر که در اختفا و فراری دادن نامبرده مشارکت داشتند نیز دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد خاطرنشان کرد: با عنایت پروردگار مراحل دادرسی این پرونده با سرعت، دقت و صحت پیگیری می‌شود و حکم الهی و قانونی در مورد این افراد به مرحله اجرا درخواهد آمد.

جزییات دستگیری عامل شهادت ۲ جوان بسیجی مشهد+ عکس

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=23277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.