• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

اقدام ضدایرانی آژانس، شلیکی برای نابودی برجام

  • کد خبر : 2319
  • 06 تیر 1399 - 14:19
اقدام ضدایرانی آژانس، شلیکی برای نابودی برجام
امام جمعه باغبهادران گفت:ریس شورای اژانس اتمی که از وابستگان وجیره خواران دستگاه امریکا واسرائیل است، رای به محکومیت ایران داد و این حرکت اژانس شلیکی بر جسم بی جان برجام بود.

به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه باغبهادران اظهار کرد: ششم تا ۱۲ تیر هفته حقوق بشر امریکایی است اما همه باید بدانند حقوق بشر امریکایی بر مبنایی خود محوری است اما در مقابل آن حقوق بشر اسلامی قرار دارد که بر اساس خدا محوری وحفظ کرامت وجایگاه انسانی بنا نهاده شده است.
وی افزود: پرونده سیاه امریکا تنها مختص به تجاوزات و جنایت های آنان در ایران نیست بلکه امروز شاهد هستیم که مردم آمریکا به تجاورز سردمداران این کشور به حریم آنان با تبعیض نژادی، تضییع حق زن و فساد اخلاقی و… معترض هستند.
امام جمعه باغبهادران تصریح کرد: نتیجه این اقدامات نظام استکباری آمریکا، اعتراض مردم امریکا بر علیه حکومتشان شد واین در حالیست که در طی سالیان دور آمریکا با توطئه های خود به تجاوز به کشورهای مختلف می پرداخت و با دخالت در امور کشورها به دنبال غارت اموال آنان بود.
وی ادامه داد: آمریکای جنایت کار از سال ۱۳۲۰ تا ۱۳۵۷ حدود ۳۷ سال و از سال ۱۳۵۷ تا امروز حدود ۴۱ سال است که با توطئه های خود در ایران به ظلم و تجاوز مبادرات ورزیده و در این مسیر جنایت های بسیاری را انجام داد و امروز سالروز یکی از ان فجایع است که توسط عوامل نفوذی انها به شهادت شهید بهشتی منجر شد.
فرهنگ اضافه کرد: لیست سیاه جنایت های امریکا در ایران بسته نشده است و در عصر حاضر نیز انان به صورت قانونمند و با ابزار اژانس وسازمان ملل و کشورهای مطیع خود برجام را به قصد خلع سلاح ایران کلید زدند و هفت سال تلاش کردند و با نقشه قبلی از برجام خارج شده و در روندی از پیش تعریف شده اروپا را در یک بازی سیاسی برای اجرای سیاستهای خود در برجام نگه داشتند اما ارمزو باطن خبیث این کشورها نیز اشکار شد.
وی عنوان کرد: ریس شورای اژانس اتمی که از وابستگان وجیره خواران دستگاه امریکا واسرائیل است، رای به محکومیت ایران داد و از ایران خواست به بازرسان اژانس اجازه دهد از دو منطقه دیگر بازدید کنند! باید توجه داشت در هفت سال گذشته از ۲۲ نقطه بازدید کردند ولی باز به دنبال بهانه هستند.
امام جمعه باغبادران گفت: امروز مثلث شوم المان، انگلیس و فرانسه تحت تاثیر امریکا از این قطعنامه حمایت کرده وایران را محکوم کردند و باردیگر به هفت سال قبل بازگشتیم.
وی این حرکت اژانس را شلیکی بر جسم بی جان برجام دانست و بیان کرد: برجام جزو یکی از درسهای دانش اموزان شود،البته نه به عنوان سند خدمت، بلکه جوانان ما باید بدانند هیچگاه با اعتماد به دشمن به جایگاهی دست پیدا نکردیم.
فرهنگ یادآور شد: ریاست محترم جمهوری در سخنان اخیر خود علت وضعیت بد اقتصادی کشور را تحریم‌ها وکرونا دانستند باید در پاسخ گفت چرا به مردم ادرس غلط می دهید، شما که معتقد بودید با برجام مشکلات برطرف خواهد شد و تحریم ها از میان برداشته می شد حال علت طرح اینگونه سخنان چیست؟
وی متذکر شد: علت اصلی گرانی های اخیر مدیریت غرب گرای برخی مسئولان بوده که همچنان دل به امریکا بسته اند حال انکه رهبر معظم انقلاب فرمودند به این سه کشور اروپایی هم اعتماد نکنید و تضمین بگیرید.
امام جمعه باغبهادران یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در ۱۰ اردیبهشت ۸۰ پیام ۸ ماده ای برای مبارزه با فساد خطلاب به سران سه قوه صادر فرمودند، ایشان تاکید کردند اقدامات نباید شعاری باشد و به جای مبارزه با ام الفساد وریشه ها سراغ ضعفا نروید.
وی افزود: معظم له در سال ۹۶ فرمودند بازرسی ها را افزایش دهید از درون قوه شروع کنید، اما متاسفانه برخی مسئولان از سال ۱۳۸۰ به بعد توجهی به فرمان هشت ماده ای نکردند و برهمین اساس رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب در تبیتن شاخصه های عدالت اظهار نارضابتی کردند.
فرهنگ با بیان اینکه حرکت رئیس قوه قضائیه، امید را در دل مردم زنده کرد، گفت: در بخش باغبهادران نیز مردم انتظار دارند نظارت‌ها تقویت شود و دستگاه‌ها و مسئولان در حفظ بیت المال است تلاشی دوچندان داشته باشند.
وی تاکید کرد: امروز انچه مردم را ارام می کند، خدمت صادقانه و گره گشائی از امور آنان بوده از طرفی باید از رانت خواری و فساد جلوگیری کرد تا اعتماد مردم به نظام تقویت شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2319

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.