• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

صالحی: امسال اتفاقات خوبی در شهرستان لنجان رقم خواهد خورد

  • کد خبر : 2263
  • 22 خرداد 1399 - 21:06
صالحی: امسال اتفاقات خوبی در شهرستان لنجان رقم خواهد خورد
فرماندار لنجان گفت: در اوضاع کنونی که به دلیل شیوع ویروس کرونا برخی ناامیدیها به شکلی ناخواسته بر مردم تحمیل می شود بیان این خبر خوب که شهرستان قطب انجام پروژه های عمرانی شده است مسرت بخش است.

به گزارش نبض وطن، خدامراد صالحی در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری زرین شهر اظهار کرد:امروز باید از مجموعه خدوم شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر تقدیر کرد چراکه پس از گذشت سه ماه از شیوع ویروس کرونا و شنیدن اخبار دلهره‌آور این نهاد خدمت رسان اقدام به برگزاری آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی خود با اعتباری بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال کرد تا کام شهروندان را شیرین سازد.
وی افزود: پروژه شهرک مشاغل شهری و کارگاهی جانباز حاج کاظم سلیمیان یکی از پروژه های تاثیرگذار شهرداری زرین شهر به شمار می آید که زمینه ارائه خدمات شهری شایسته با اصناف مختلف را فراهم می سازد از طرفی با انتقال مشاغل مزاحم از درون شهر به این شهرک‌ نه تنها از بعد اقتصادی بلکه به لحاظ کاهش هزینه‌های تولید برای اصناف مقرون به صرفه خواهد بود.
فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: این پروژه از نظر اجتماعی نیز برای کاهش آلودگی بصری، هوایی …شهر مهم و اثرگذار بوده و زیرساخت و بستر خدمتگذاری شایسته سایر صنوف را به شهروندان را فراهم می سازد که این مهم نوید بخش رونق اقتصاد شهری نیز می باشد.
وی ادامه داد: خوشبختانه در سایر شهرها و روستاهای شهرستان لنجان نیز پروژه های عمرانی ارزشمندی تعریف شده و با وجود همه محدودیت ها شهرداران و دهیاران این شهرستان مثمم هستند بتوانند به شهروندان خدمات شایسته ای را ارائه دهند و قطعا سال جاری سال رونق شهرستان لنجان بوده و طی ماه های آینده خبرهای خوبی برای مردم این منطقه خواهیم داشت.
صالحی اضافه کرد: با توجه به اهمیت فعالیت دستگاه های خدمت رسان در افزایش رضایتمندی مردم طی مدت گذشته تلاش شده است به صورت کارشناسی چالش ها و موانع اجتماعی را از پیش روی شهرداری ها، دهیاری ها و دستگاه های اجرایی مرتفع سازیم تا زمینه لازم برای انجام خدمت به شهروندان با کمترین دغدغه انجام گیرد.
وی عنوان کرد: شهرستان لنجان دارای بستر و پتانسیل های بسیار خوبی است از این رو تلاش شده با بهره مندی از ظرفیت های محلی پروژه های مختلفی را به مرحله اجرا و بهره برداری برسانیم اما با توجه به قرارگرفتن شهرستان لنجان در مسیر مواصلاتی چند استان کشور بخش عمده ای از وظایفی که در شهرستان لنجان انجام می گیرد فرا منطقه ای است از این رو کمک استان و مرکز کشور برای تخصیص اعتبارات استانی و ملی را نیاز داریم تا بتوانیم در حوزه های مختلف اقدامات لازم را به سرانجام برسانیم.
فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: طی سه گذشته شاهد سه مورد غرقی در رودخانه زاینده رود بودیم که دو مورد این حوادث در سامان به وقوع پیوسته بود و این مسئله شهرداری های شهرستان را درگیر خود کرد و این نهادهای خدمت رسان با کمترین امکانات برای جستجو و خارج کرد جسم بی جان این افراد پا در عرصه میدان عمل نهادند.
وی تاکید کرد:انتظار می رود مسئولان امر در استان و کشوربرای تجهیز شهرداری های شهرستان لنجان به تجهیزات نجات غریق و… اعتباری را تخصیص دهند تا بتوانیم در این حوزه نیز اقدامات لازم را به سرانجام برسانیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2263

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.