• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

دشمن در حال انجام عملیات روانی شدید علیه ایران است

  • کد خبر : 2257
  • 25 خرداد 1399 - 8:50
دشمن در حال انجام عملیات روانی شدید علیه ایران است
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت:امروز دشمن با تمام توان با عملیات روانی به جنگ تمام عیار با انقلاب اسلامی آمده است و لازمه مبارزه با آن توجه به علم و سواد رسانهای است.

به گزارش نبض وطن،علیرضا فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید رجایی لنجان در جلسه تربیت و تعالی فرماندهان بسیج ادارات با تشریح برنامه های امسال بسیج ادارات اظهار کرد: از فرماندهان پایگاه ها انتظار داریم فعالیت های خود را منسجم تر و با سرعت عمل بیشتری پیگیری کنند و برگزاری نشست های بصیرتی، جذب نیروهای عادی و فعال، میز خدمت و… را در دستور کار خود قرار دهند.
وی با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات اظهار داشت: شهدا راه را برای رسیدن به کمال و سعادت برای ما نمایان کرده‌اند، و امروز همه ما در هر پست و مقام دنیوی که قرار داریم باید با نصب لعین قرار دادن سیره شهدای گران‌قدرمان به عنوان تعیین کننده‌ترین مسیر مورد نظر برای حفظ آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و عزت و استقلال کشور و خدمت رسانی بهتر تلاش کنیم
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید رجایی لنجان زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران عزیز را وظیفه همه دانست و از فرماندهان پایگاه های ادارات خواست ورودی ادارات خود را با تمثال ویادمان شهدا مزین کنند.
بخشی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد افزود: امام خمینی(ره) به گردن تاریخ، مردم و انقلاب حق حیات دارد و خدمت در نظام مقدس انقلاب اسلامی برای ما افتخار است و عبادت دانستن خدمت در جمهوری اسلامی را مدیون امام خمینی(ره)هستیم. .
وی به سخنان مقام معظم رهبری در چهاردهم خردادماه درخصوص تبیین تحولات ایجاد شده در پرتو روحیه تحول‌آفرینی امام، به تبدیل روحیه خمودگی و تسلیم ملت ایران به روحیه‌ای مطالبه گر اشاره کردند و افزودند: امام عظیم‌الشأن، ملت ایران را از ملتی بی‌تحرک که فقط به فکر زندگی شخصی خود بود، به ملتی مطالبه گر و حاضر در میدان تغییر داد
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان سپس به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: این بیانیه نشان دهنده راه ونقش نیروی جوان متعهد در رسیدن به این چشم انداز است و امروز تبعیت از ولایت، توجه به شاخصه های رهبری و نترسیدن ازدشمنان باعث ایجاد قدرت نظامی و اقتصادی در دنیا می شود همانند عبور نفتکش¬ های ایرانی از دریای کارائیب در رساندن سوخت به ونزوئلا.
بخشی تصریح کرد: امروز دشمن با تمام توان با عملیات روانی به جنگ تمام عیار با انقلاب اسلامی آمده است و لازمه مبارزه با آن توجه به علم و سواد رسانهای است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2257

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.