• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان لنجان:

یوم‌الله ۱۳ آبان تابلوی زیبایی از وحدت است

  • کد خبر : 22565
  • 13 آبان 1401 - 13:26
یوم‌الله ۱۳ آبان تابلوی زیبایی از وحدت است
فرماندار شهرستان لنجان گفت: دشمنان ایران اسلامی با بمباران‌های تبلیغاتی نسل جدید کشور را هدف قرار دادند و دانش‌آموزان را بهترین لقمه برای رسیدن به اهداف شوم خود تصور کردند، اما بار دیگر دانش‌آموزان ایران اسلامی نشان دادند پیشران و پیش قراول دفاع از انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی‌فشارکی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان را تابلوی زیبایی از وحدت دانست و اظهار کرد: با مطالعه تاریخ متوجه می‌شویم که برای ملت‌های مختلف جهان در طول تاریخ حوادثی رخ داده است که نه تنها هیچگاه فراموش نمی‌شود، بلکه مبانی یک تحول یا حرکت عظیم در سطح جهان است و یوم‌الله سیزدهم آبان‌ماه یکی از روزهای سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

وی افزود: آبان‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ با دستور شاه، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان به دست نیروهای رژیم پهلوی و تصرف لانه جاسوسی آمریکا در تهران به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) است که در نهایت منجر به ثبت یوم‌الله ۱۳ آبان به عنوان “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” در تقویم ایران شد.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) وقایع سیزدهم آبان‌ماه را نقاط عطف استکبارستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکا دانستند و رهبر معظم انقلاب در خصوص عظمت این روز فرمودند، سیزدهم آبان روز فرو ریختن هیمنه‌ سلطه‌ آمریکایی و استکبار آمریکایی در ایران و جهان بود.

محمدی‌فشارکی با اشاره به فتنه‌انگیزی‌های عمال آمریکا طی هفته‌های اخیر، تصریح کرد: استکبار جهانی با استفاده از فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داد و به بهانه‌های مختلف بر آتش دشمنی خود با ملت ایران می‌افزاید.

وی تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی با بمباران‌های تبلیغاتی تلاش کردند نسل جدید کشور را مورد هدف قرار دهند، چراکه آنان نوجوانان دهه هشتادی و دانش‌آموزان را بهترین لقمه برای رسیدن به اهداف شوم خود تصور می‌کردند، اما بار دیگر دانش‌آموزان ایران اسلامی نشان دادند پیشران و پیش قراول دفاع از انقلاب اسلامی هستند و با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان انزجار و تنفر خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=22565
  • نویسنده : مهدی سلیمیان+

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.