• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

۳۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان لنجان توزیع شد

  • کد خبر : 2192
  • 12 خرداد 1399 - 10:47
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان از توزیع ۳۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان لنجان خبر داد.

به گزارش نبض وطن، حسین صفری اظهار کرد: بنابر آنچه در متون اسلامی آمده است، برای رفتن به بهشت دو بال نیاز است، یک بال «ایمان موحدانه» که ابزارش «نماز» بوده و دومی «انفاق» است و : آیات بسیاری دراین‌باره در قرآن به چشم می‌خورد که به ما یاد می‌دهد به دیگران و زندگی اجتماعی توجه داشته باشیم.
وی افزود: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک آرایش جدید در اوقاف شکل گرفت و این نهاد مقدس حضور چشمگیری در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانهبه آسیب دیدگان این ویروس منحوس داشت.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان نیز تلاش کرد تا در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش با استفاده از عواید موقوفات مرتبط با اطعام و کمک به مستمندان وظیفه خود را در این زمینه به مرحله اجرا برساند.
وی عنوان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان به سهم خود برای همراهی در این رزمایش دست به کار شد و تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی شامل مواد غذایی را بین مستمندان و افراد نیازمند و تحت پوشش بهزیستی و آموزش و پرورش این شهرستان توزیع کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2192

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.