• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

صالحی: هیچ مدیری حق فعالیت له یا علیه نامزدهای مجلس یازدهم را ندارد

  • کد خبر : 2174
  • 11 خرداد 1399 - 17:44
صالحی: هیچ مدیری حق فعالیت له یا علیه نامزدهای مجلس یازدهم را ندارد
فرماندار شهرستان لنجان گفت: هیچ مدیری حق فعالیت تبلیغاتی را ندارد و چنانچه مدیران دولتی له یا علیه هر یک از نامزدان تبلیغ کنند قانون را اجرا و با متخلف مطابق مقررات رفتار خواهد شد.

به گزارش نبض وطن، خدامرادصالحی در آیین تکریم و معارفه بخشدار باغبهادران با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره تلاش شده مسیر توسعه بخش باغبهادران هموار شود، اظهار کرد:تمامی روستاهای این بخش از امکانات و خدمات زیرساختی شامل آب، برق، گاز، تلفن و راه مناسب برخوردار هستند از طرفی زمینه تحصیل دانش آموزان این بخش نیز به خوبی مهیا شده است اما باید توجه داشت امروز افزایش سطح توقعات مردم از مسئولان افزایش یافته و برهمین اساس باید در مسیر خدمت رسانی شایسته به انان گام برداریم.
وی با بیان اینکه در سال جهش تولید باید زمینه رشد و توسعه مناطق روستایی در بخش باغبهادران بیش از پیش فراهم شود، افزود: بخش باغبهادران در حوزه های مختلف از ظرفیت های ویژه ای برخوردار است و چنانچه با نیازسنجی دیگر زیرساخت های مورد نیاز روستاها مهیا شود شاهد پویایی و رشد روز افزون ساکنین این مناطق خواهیم بود.
فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: شورای معاونین و بخشداران شهرستان لنجان هر دوهفته یکبار برگزار می شود و مسائل و مشکلات شهرستان مورد بررسی قرار می گیرد و پس از احصاء چالش ها و نیازهای شهرها و روستاهای مختلف با دعوت از مسئولان استانی تلاش می کنیم با گره گشایی از مشکلات مردم و ادرات مختلف مسیر خدمت شایسته به مردم مهیا شود.
وی ادامه داد: پس از حضور مدیران و مسئولان استانی در شهرستان و صدور دستورات مختلف در کمیته های کارشناسی مسائل را پیگیری کرده تا در نهایت به نتیجه ختم شود برهمین اساس نیاز است از فضای کارشناسی به وجود امده بیشترین بهره را برده و با انجام کار مضاغف عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.
صالحی اضافه کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و تاکیدات دولت تدبیر و امید به مسئولان، مبنی بر ضرورت توجه بیشتر به تولید باید به اقتضاعات شهرستان و ظرفیت های موجود بیش از پیش توجه کرد تا شاهد جهش تولید باشیم چراکه با توجه به مشکل بیکاری که با ان مواجه هستیم مردم لنجان همانند دیگر ایرانیان در انتظار تاثیر مثبت تحقق شعار سال در زندگی خود هستند.
وی با بیان اینکه مطالبات به حق مردم همواره باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، گفت: یکی از خواسته های مردم بخش باغبهادران استفاده از مدیران بومی بوده است برهمین اساس تلاش شد با انتظارات مردم منطقه احترام گذاشته و افراد بومی که مورد وثوق شهروندان نیز بودند برای سکانداری بخشداری باغبهادران معرفی شدند اما به دلیل برخی محدودیت ها و معذوریت ها و خلاءهای قانونی این مهم محقق نشد.
فرماندار شهرستان لنجان عنوان کرد: فردی که امروز به عنوان بخشدار بخش باغبهادران معرفی شدند یکی از بهترین همکاران ما در استانداری اصفهان هستند که از تحصیلات مرتبط، توانمندی، سوابق درخشان و…برخوردار هستند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخشدار بخش باغبهادران از جمله نیروی جوان، کارآمد هستند که به جمع مسئولان شهرستان لنجان اضافه شده اند انتظار می رود کلیه دستگاه ها و نهادهای بخش و شهرستان همکاری لازم را با او داشته باشند تا خدمات بهتری به مردم بخش باغبهادران ارائه شود.
صالحی یادآور شد: شهرستان لنجان نیازمند ارتقاء سازمانی است و تحقق این مهم قطعا ثمرات بسیاری را برای دستگاه های مختلف رقم خواهد زد و برهمین اساس به دنبال ارتقاء فرمانداری این شهرستان به فرمانداری ویژه هستیم از این رو نیاز است دستگاه های اجرایی شهرستان همراهی لازم را در این خصوص داشته باشند تا بسترهای لازم تحقق این مهم را فراهم سازیم.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان، متذکر شد: شهرسان لنجان در آستانه یکی دیگر از مهمترین انتخاب های سیاسی خود قراردارد و با نزدیک شدن به زمان انتخابات مرحله دوم مجلس،باید تدابیر لازم اتخاذ شده تا در نهایت زمینه حضور پرشور مردم در ۲۱ شهریورماه در پای صندوق های رای رقم بخورد.
فرماندار شهرستان لنجان مسئولان دستگاه های اجرای را به قانون‌ گرایی، رعایت بی‌طرفی و امانت ‌داری توصیه کرد و گفت: هیچ مدیری حق فعالیت تبلیغاتی را ندارد و چنانچه مدیران دولتی له یا علیه هر یک از نامزدان تبلیغ کنند قانون را اجرا و با متخلف مطابق مقررات رفتار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2174

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.