• امروز : سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳

باقریان: نیروی انتظامی ضامن آسایش شهروندان و آشفتگی دشمنان است

  • کد خبر : 21656
  • 15 مهر 1401 - 14:30
باقریان: نیروی انتظامی ضامن آسایش شهروندان و آشفتگی دشمنان است
امام جمعه زرین شهر گفت:خدمات و مأموریت‌های حساس و بی‌شمار نیروی انتظامی بدون توقف در حال انجام بوده چراکه خدمات نیروی انتظامی محدود به بازه زمانی خاص نیست و در تمامی ایام سال شاهد حضور پررنگ نیروهای خدوم انتظامی در برقراری امنیت و آرامش جامعه هستیم و اگر اینگونه نباشد قطعاً هیچکس امنیت نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر نیروی انتظامی را حافظان اقتدار و آرامش مردم دانست و اظهار کرد: امنیت مقوله مهمی است که در دین مبین اسلام نیز به اهمیت آن اشاره شده و ایران اسلامی نیروی انتظامی با اهدا خون و جان با ارزش خود در مسیر حفظ امنیت مرزهای ایران ثابت قدم بوده است.
وی با بیان اینکه امروز همه روی نیروی انتظامی حساب باز کرده و به اقتدار و صلابت این نیروی خدوم و ارزشی اذعان دارند، افزود: نیروی انتظامی همه توان خود را برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه به‌کار گرفته و در زمان بروز حوادث مختلف امنیتی حفظ امنیت مردم را خط قرمز دانسته و در اوج مظلومیت اما با اقتدار از جان و مال و ناموس کشور دفاع کرده است.
امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: برای این نیروی فداکار فرقی نمی‌کند کسی که به او ظلم واقع شده یا فردی که طلب کمک کرده است از کدام قوم ایرانی و از چه فرهنگی است بلکه برای آنان حفظ امنیت ایران و ایرانی است.
وی ادامه داد: براساس مستندات موجود نیروی انتظامی برای در دفاع از فردی که وجه اجتماعی خوبی نیز نداشته شهید داده و به متجاوزان اجازه ایجاد اختلال در زندگی شهروندان را نداده از این رو مورد کینه دشمنان قرار گرفته است چراکه هوشیاری نیروی انتظامی در خنثی‌سازی بسیاری از تحرکات دشمن آنان را با شکست سنگین مواجه کرده است.
باقریان اضافه کرد: برخی افراد در درون کشور از روی غفلت و یا فریب به وسیله برق دلارها و قول‌های آن‌چنانی نیروی انتظامی را مورد ظلم و جفا قرار می‌دهند و این درحالیست که فرزندان غیور ایران اسلامی در لباس نیروی انتظامی در برابر وحشی گری‌ها، دروغ پردازی‌ها و تهدیدات دشمنان نجیبانه و صبورانه مقاومت کرده و در برابر مردم سر تعظیم فرو می‌آورند.
وی فعالیت نیروی انتظامی را ضامن آسایش شهروندان و آشفتگی دشمنان دانست و عنوان کرد: خدمات و مأموریت‌های حساس و بی‌شمار نیروی انتظامی بدون توقف در حال انجام بوده چراکه خدمات نیروی انتظامی محدود به بازه زمانی خاص نیست و در تمامی ایام سال شاهد حضور پررنگ نیروهای خدوم انتظامی در برقراری امنیت و آرامش جامعه هستیم و اگر اینگونه نباشد قطعاً هیچکس امنیت نخواهد داشت.
امام جمعه زرین شهر ایجاد تفرقه را هدف اصلی دشمن در فتنه اخیر کشور دانست و گفت: مقام معظم رهبری در صبحگاه نظامی فرمایشات بسیار ارزشمندی و تحلیل بی نظیری را از فتنه به وجود آمده بیان نمودند که این سخنان باید سرلوحه همه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به دنبال اجرای توطئه‌های مختلف در کشور بود وقتی پیشرفت‌ها مختلف در حوزه نظامی، سیاسی، دیپلماسی و نفوذ فرهنگ ایرانی اسلامی در دیگر کشورها را دیدند نتوانستند تحمل کنند و به همین علت به بهانه‌های مختلف به فکر اجرای توطئه ایجاد تفرقه و ایجاد شکاف بین اقشار مختلف مردم، گروه‌ها و مذهب‌های مختلف افتادند.
باقریان متذکر شد: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود از تمام قدرت و رسانه‌های خود استفاده کردند و برای تحقق فتنه تفرقه و ایجاد شکاف از جان افراد هم گذشتند تا ایران اسلامی را دچار تفرقه و دو دستگی کنند اما سکاندار انقلاب اسلامی به شکلی زیبا از همه‌ی قومیت‌های ایرانی و مذاهب متخلف تجلیل و تقدیر واقعی کرده و نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.
وی تاکید کرد: دشمن به دنبال توطئه خطرناک دو دستگی مذهبی و غیر مذهبی، شیعه و سنی و….. در ایران بود و این وظیفه همه ماست که با هوشیاری و شناسایی دوست و دشمن مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=21656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.