• امروز : یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳

بهبود زخم نخاله‌های ساختمانی بر چهره ناحیه ۲ فولادشهر

  • کد خبر : 20738
  • 31 مرداد 1401 - 9:40
بهبود زخم نخاله‌های ساختمانی بر چهره ناحیه ۲ فولادشهر
شهردار ناحیه ۲ فولادشهر گفت:پاک سازی نخاله‌ها از سطح شهر، تأثیر بسزایی در حفظ منظر و سیمای شهری داشته و قطعاً خدمات انجام شده در ناحیه ۲ فولادشهر را بیشتر نمایان می‌کند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سید مهران موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توسعه روزافزون شهرهای ایران و رشد جمعیت نیاز به ساخت و ساز و توسعه اماکن افزایش پیدا می‌کند و این مسئله باعث تولید روز افزون نخاله ساختمانی شهری خواهد شد.

وی مدیریت نخاله ساختمانی را یکی از ضروریات مدیریت شهری دانست و افزود: پس از پیگیری‌های مستمر شورای اسلامی شهر، شهردار فولادشهر امروز شاهد آغاز عملیات جمع‌آوری نخاله‌های باقیمانده از عملیات اجرایی پیمانکاران مختلف در طی سال‌های گذشته از سطح شهر هستیم.

شهردار ناحیه ۲ فولادشهر مناقصه جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی را یکی از اقدامات ارزنده و تکمیلی شرکت عمران، در کنار خدمات عمرانی انجام شده در سطح محلات ناحیه ۲ دانست و تصریح کرد: پاک سازی نخاله‌ها از سطح شهر، تأثیر بسزایی در حفظ منظر و سیمای شهری داشته و قطعاً خدمات انجام شده در ناحیه ۲ فولادشهر را بیشتر نمایان می‌کند.

وی ادامه داد: شهرداری پس از اتمام پاک‌سازی هر محله، با پایش و رصد مستمر، از تخلیه مجدد نخاله و آلودگی محلات شهر توسط اشخاص حقیقی و حقوقی جلوگیری و با هر گونه موارد ناقض زیبایی محلات برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

موسوی اضافه کرد: ایفای تعهدات قانونی پیمانکاران و شرکت‌های سازنده مجتمع‌های مسکونی و تجاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعاً افزایش همکاری‌های دو سویه بین شرکت عمران و شهرداری می‌تواند راهگشای حل مشکلات و رفع کاستی‌های موجود شهر و باعث افزایش رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان باشد.

وی عنوان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد در ادامه پروژه تکمیل پیاده روسازی محلات و همچنین پاکسازی نخاله‌های باقیمانده مربوط به تکمیل روشنایی معابر توسط شرکت عمران پیگیری و جمع‌آوری نخاله‌های باقی مانده توسط پیمانکار مجری مناقصه مربوطه انجام شود.

شهردار ناحیه ۲ فولادشهر خاطرنشان کرد: از محلات ۱۲ گانه ناحیه ۲، تا کنون عمده نخاله‌های ساختمانی موجود در محلات ایثار یک و ایثار ۲ جمع‌آوری و به تازگی کار پاک سازی محله‌ی ایثار ۳ آغاز شده است و امیدواریم با اتمام این عملیات شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=20738

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.