• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

زندانیان جرایم غیرعمد چشم انتظار کمک خیران

  • کد خبر : 1997
  • 12 اردیبهشت 1399 - 17:10
رئیس زندان شهرستان لنجان با بیان اینکه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد چالش‌ اجتماعی را کاهش می‌دهد، گفت: برای آزادی محکومان جرایم مالی غیرعمد زندان شهرستان لنجان، بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش نبض وطن، رسول سلیمیان ماه رمضان را فرصتی برای نزدیک شدن به پروردگار دانست و اظهار کرد: ماه رمضان فرصتی بسیار مهم و مغتنم برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بوده که خوشبختانه مردم و خیرین نیک اندیش شهرستان لنجان طی سال های گذشته نشان داده اند همیشه در ماه رمضان در امور خیرخواهانه به ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پیشگام هستند.
وی آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: باید ذهنیت جامعه نسبت به زندانیان جرایم غیرعمد تغییر کند و با برنامه ریزی مناسب و شناسایی خانواده زندانیان نیازمند برای رفع مشکلات معیشتی آنان تلاش کنیم لذا ماه رمضان بهترین فرصت است تا با حمایت های موثر از زندانیان جرایم غیر عمد و همچنین توانمند سازی و حمایت های مادی و معنوی آنها را نسبت به آینده امیدوار کرد.
رئیس زندان شهرستان لنجان تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو زندانی محکوم جرائم مالی غیرعمد با گذشت شاکیان و پرداخت ۱۴۰میلیون ریال از زندان زرین شهر آزاد شدند.
وی با بیان اینکه برای آزادی محکومان جرایم مالی غیرعمد زندان شهرستان لنجان، بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز است، ادامه داد: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد چالش‌ اجتماعی را کاهش می‌دهد از طرفی برگزاری جشن های گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد زمینه خوشحالی بسیاری از خانواده‌های این افراد را فراهم می‌کند که انتظار می‌رود در این زمینه خیرین و مردم شهرستان لنجان همچون سال های گذشته در این آئین مشارکت حداکثری داشته باشند و برای بازگشت این زندانیان به آغوش خانواده کمک رسانی کنند.
سلیمیان با بیان اینکه امسال در دو مرحله بسته های حمایتی معیشتی بین خانواده های زندانیان نیازمند توزیع شده است، عنوان کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ۱۱۵ کارت دو میلیون ریالی به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال بین خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنجان توزیع شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1997

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.