• امروز : چهارشنبه - ۱۸ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

کارگران شهرداری یکه تازان آراستگی و زیبایی شهر هستند

  • کد خبر : 1987
  • 11 اردیبهشت 1399 - 20:30
شهردار زرین شهر گفت: فعالیت جهادی پاکبانان و نیروهای خدمات شهری در این برهه حساس، در جمع آوری پسماندهای آلوده توام با گرد کرونا و در زمانی که همگان به خود مراقبتی روی آورده بودند،جلوه ای از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشت و شهروندان دریافتند.

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی در آئین تجلیل از کارگران شهرداری زرین شهر با گرامی داشت روز کارگر اظهار کرد: هر روز صبح که از خانه قدم بیرون می‌گذاریم کوچه‌ها و خیابان‌ها را نظافت شده و تمیز می‌بینیم، بارها نیز شاهد تلاش رفتگران سختکوش که سرگرم نظافت معابر و کوچه های شهر هستند بوده‌ایم اما شاید حتی یک بار هم با این زحمتکشان بی ادعا هم‌صحبت نشده و یک خدا قوت نیز به انان نگفته‌ایم.
وی افزود: در ایام پایانی سال گذشته فعالیت کارگران شهرداری رنگ و بویی دیگر گرفت چراکه شهرهای مختلف ایران از جمله زرین شهر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در آماده باش کامل قرار گرفتند و در این میان پاکبانان و نیروهای خدمات شهری همانند پزشکان و کادر درمانی در خط مقدم مقابله با این ویروس قرار داشتند.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: فعالیت جهادی پاکبانان و نیروهای خدمات شهری در این برهه حساس، در جمع آوری پسماندهای آلوده توام با گرد کرونا و در زمانی که همگان به خود مراقبتی روی آورده بودند،جلوه ای از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشت و شهروندان دریافتند.
وی ادامه داد: فعالیت شبانه روزی کارگران شهرداری طی هفته های اخیر به خوبی این مهم را به نمایش گذاشت که فعالیت مدیریت شهری به هیچ عنوان تشریفاتی نبوده بلکه رفتن به عمق کار و تلاش برای حفظ سلامت شهروندان و تلاش در میان انبوه خطرات برای جلوگیری از به خطر افتادن امنیت آنان است.
محمدی اضافه کرد: طی سال های گذشته این مسئله به خوبی نمایان شد که در شهرداری تناسبی بین ماموریت سازمانی، منابع انسانی با منابع مالی وجود ندارد،برهمین اساس در دوره پنجم مدیریت شهری زرین شهر تلاش بسیاری صورت گرفت تا بتوانیم با تمام چالش ها و مشکلات به گونه‌ای عمل کنیم که دغدغه کارگران شهرداری کاهش یابد.
وی با بیان اینکه کارگران، قشر زحمتکش جامعه هستند، بنابراین نیاز است تمامی توان و تلاش خود را به کار بگیریم و انتظارات به جای آنان را تا حد امکان برطرف کنیم، عنوان کرد: ما معتقد هستیم نباید حق و حقوق کارگران عقب بیفتد چراکه این مسئله مهم‌ترین دغدغه کارگران به شمار می‌آید و خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته موفق شدیم این دغدغه را مرتفع سازیم و در کنار بروزرسانی حقوق کارگران خدوم شهرداری مباحثی چون پرداخت به موقع بیمه،بیمه تکمیلی،صندوق قرض الحسنه و همچنین تامین مایحتاج کارگران به واسطه تعاونی مصرف شهرداری با جدیت دنبال شد و امیدواریم بتوانیم قدم های خوب و موثرتری نیز در این راه برداریم.
شهردار زرین شهر بیان کرد:نباید این نکته را نیز به دست فراموشی سپرد که چنانچه چرخ زندگی کارگران به خوبی بچرخد و کارگران درآمد کافی داشته باشند همین درآمدها در بازار خرج می‌شود و به دنبال آن چرخ واحدهای تولیدی به چرخش درمی‌آید و با توجه به اینکه امسال را مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری کرده اند به این مهم باید توجه جدی‌تری داشت.
وی در پایان با تبریک مجدد روز کارگر یادآور شد: در سالهای گذشته طی مراسمی از تعدادی از کارگران برگزیده تقدیر می شد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو برنامه های جمعی در شهرداری زرین شهر، متاسفانه امکان برگزاری همایش تکریم کارگران فراهم نشد بنابراین تصمیم گرفتیم با برگزاری برنامه ای محدود و با اهدای شاخه ای گل و هدیه ای هرچند کوچک به کارگران نمونه، از آنان تجلیل کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1987

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.