• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

امینی: کارگران ستون فقرات فعالیت‌های مدیریت‌شهری هستند

  • کد خبر : 1972
  • 11 اردیبهشت 1399 - 9:51
شهردار باغبادران گفت: کارگران شهرداری باغبادران در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه خدمات شهری، فضای سبز و پسماند به‌طور بی‌وقفه در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و این تلاش‌ها در ایام کرونایی افزایشی دوچندان یافته است.

به گزارش نبض وطن، حجت الله امینی باغبادرانی در آئین تجلیل از کارگران شهرداری باغبادران، اظهار کرد: کارگران به عنوان نیروهای محرکه جامعه شناخته می‌شوند و در سال‌های اخیر که نگاه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال به مسئله اقتصاد و تولید معطوف شده جایگاه این قشر تاثیرگذار بیش ار پیش برای همگان نمایان شده است.
وی کارگران واحد خدمات شهری را ستون فقرات فعالیت‌های مدیریت‌شهری دانست و افزود: کارگران شهرداری باغبادران در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه خدمات شهری، فضای سبز و پسماند به‌طور بی‌وقفه در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و این تلاش‌ها در ایام کرونایی افزایشی دوچندان یافته است.
شهردار باغبادران تصریح کرد: امروزبیش از ۷۰ کارگر در شهرداری باغبادران مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و با وجود دغدغه‌های متعدد از جمله عدم توازن زحمات متحمل شده با حقوق دریافتی، سختی کار و پرخطر بودن فعالیت آنان و…هیچگاه این عزیزان در انجام کارهای محول شده کوتاهی نکرده‌اند و با عشق و وجدان کاری مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی هستند.
وی ادامه داد: حل مشکلات کارگران مدیریت شهری باغبادران از مهمترین اقدامات در دستور کار مدیریت شهری در دوره پنجم به شمار می‌آید چراکه ما معتقدهستم باید مراقب وضعیت این عزیزان زحمتکش که پیامبر اعظم بر دست آن ها بوسه زد، باشیم و از طرفی شرایط بهتر و قابل قبول‌تری برای آنان فراهم شود.
امینی با بیان اینکه توجه به دغدغه کارگران قطعا کیفیت خدمات‌‌رسانی به شهر و شهروندان را نیز افزایش می‌دهد، عنوان کرد: در شرایط کنونی و با وجود تورم سنگین و عدم تناسب افزایش حقوق با گرانی، حقوق، مزایا وپاداش کارگران شهرداری نمی‌تواند جوابگوی زحمات و تلاش‌های این قشر خدوم و زحمتکش باشد بنابراین درتلاش هستیم با پرداخت به ‌موقع حقوق کارگران این عزیزان با دغدغه کمتر مشغول به فعالیت باشند.
وی خاطرنشان کرد: نامگذاری ایام مختلف سال تحت عناوین خاص از جمله روز کارگر به دلیل آن بوده تا نگاه جامعه به سمت آنان معطوف شود از این رو با وجود محدودیت‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا با آن مواجه هستیم تصمیم گرفته شد از نمایندگان این قشر تجلیل به عمل آید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1972

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.