• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

مسابقه مجازی شعر فاتح برگزار می شود

  • کد خبر : 1952
  • 09 اردیبهشت 1399 - 10:33
دبیر اجرایی مسابقه مجازی شعر فاتح گفت:مسابقه مجازی شعر فاتح پیرامون سیره و مجاهدت‌های سردار شهید حسین قجه ای و تبیین زندگی و اقدامات این شهید والامقام در میدان‌های نبرد و معرفی این شهید والامقام به نسل های جدید برگزار می‌شود.

به گزارش نبض وطن،محمد طوقانی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب، حسین قجه ای از جمله افرادی بود که به عده‌ای از جوانان پرشور و انقلابی آموزش مختصری داد تا باهم به نگهبانی از مراکز نظامی و صنایع اطراف شهر بپردازند.
وی افزود: پس از دستور تشکیل سپاه پاسداران، به همت سردار عاشورایی حسین قجه ای، سپاه پاسداران زرین‌شهر شکل گرفت، در همان مدت کوتاهی که در سپاه زرین‌شهر بود آن چنان عمل کرد که رفتارش الگو و سرمشق همه مدیرها بود؛ او نیروهایی تربیت کرد که اکثراً از فرماندهان جنگ شدند.
دبیر اجرایی مسابقه مجازی شعر فاتح تصریح کرد: سلحشوری، ایمان و توکل حسین از همان اوایل انقلاب این شهید والا مقام را به کردستان کشاند و با آغاز جنگ تحمیلی نیز در کنار احمد متوسلیان که از بزرگترین طراحان و تیزهوشترین فرماندهان دوران دفاع مقدس به شمار می آمد قرار گرفت و نقش مهمی را در کردستان و عملیات «الی بیت‌المقدس» ایفا کرد.
طوقانی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر معرفی شهدا به نسل های جوان، اضافه کرد:مسابقه مجازی شعر فاتح پیرامون سیره و مجاهدت‌های سردار شهید حسین قجه ای و تبیین زندگی و اقدامات این شهید والامقام در میدان‌های نبرد و معرفی این شهید والامقام به نسل های جدید برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: این مسابقه در قالب آثار کلاسیک، نیمایی ، سپید ، ترانه و … برگزار خواهد شد و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.
دبیر اجرایی مسابقه مجازی شعر فاتح بیان کرد: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را تا دهم خرداد‌ماه به آی دی تلگرامی t.me/fateh337 ارسال کنند.
وی خاطرنشان کرد: این مسابقه به صورت مجازی برگزار می گردد و پس از داوری آثار از پنج اثر برگزیده با هدایای نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1952

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.