• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

آمار مبتلایان قطعی به کرونا در کشور به ۹۲۵۸۴ نفر رسید

  • کد خبر : 1946
  • 09 اردیبهشت 1399 - 14:22
سخنگوی وزارت بهداشت گفت:از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، 1112 نفر بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به 92 هزار و 584 نفر رسید.

به گزارش نبض وطن، کیانوش جهانپور در نشست خبری خود با اشاره به آخرین آمار ابتلاء به ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۱۱۲ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۹۲ هزار و ۵۸۴ نفر رسید.
وی با بیان اینکه از بین افراد مبتلا به کووید ۱۹، دو هزار و ۹۸۳ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستانی بستری و در وضعیت بحرانی هستند، افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۷۲ هزار و ۴۳۹ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به پنج هزار و ۸۷۷ مورد رسید.
وی ادامه داد: تعداد افرادی که تست کرونا ویروس آن‌ها تاکنون مثبت اعلام شده، از میان ۴۴۲ هزار و ۵۹۰ تست انجام شده در ۱۲۶ آزمایشگاه مورد تأیید وزارت بهداشت، تشخیص داده شده‌اند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1946

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.