• امروز : چهارشنبه - ۱۸ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

۸۴ درصد بیماران کرونایی ترخیص شدند

  • کد خبر : 1943
  • 08 اردیبهشت 1399 - 10:47
مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر بیماران غیرکرونایی نیز می‌توانند با رعایت فاصله اجتماعی برای پیگیری درمان خود به اکثر مراکز درمانی و بیمارستان‌های تأمین اجتماعی مراجعه کنند.

به گزارش نبض وظن به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ابوالفضل آفریده در خصوص ارائه خدمات در مراکز تأمین اجتماعی به بیماران غیرکرونایی، اظهار کرد: این روزها نگرانی‌هایی درباره افزایش مبتلایان به بیماری کرونا وجود دارد و امیدواریم که مردم با رعایت فاصله اجتماعی و توجه به نکات بهداشتی همچنان موجب کاهش ابتلا به ویروس کرونا باشند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال این هستیم که اکثر مراکز درمانی را از موضوع کرونا خارج کنیم تا دیگر بیماران نیز بتوانند به مراکز برای درمان مراجعه کنند.
مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: با هماهنگی وزارت بهداشت مقرر شد در هر شهرستان یک یا چند مرکز درمانی مختص بیماران کرونایی باشد و دیگر مراکز خدمات درمانی را به بیماران غیر کرونایی ارائه دهند.
آفریده افزود: در حال حاضر بیماران غیرکرونایی نیز می‌توانند با رعایت فاصله اجتماعی برای پیگیری درمان خود به اکثر مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه کنند.
وی گفت: تاکنون ۱۵ هزار و ۷۱ نفر در مراکز درمانی تأمین اجتماعی بستری شدند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۶۱۸ نفر ترخیص شده‌اند و ۹۱۴ نفر نیز همچنان بستری هستند.
مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: ۳۶۰ نفر از پرسنل درمان نیز در بیمارستان‌های ملکی تأمین اجتماعی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که حدود ۸۰ درصد از این افراد از بالین بیماران کرونایی این بیماری را گرفته‌اند و بیش از ۱۰ نفر از آنها نیز متأسفانه شهید راه خدمت شدند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1943

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.