• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

شوراهای اسلامی شهر و روستا سمبل مشارکت پایدار مردم در اداره امور جامعه هستند

  • کد خبر : 1934
  • 09 اردیبهشت 1399 - 6:21
شهردار زرین شهر گفت: پس از گذشت بیش از دو دهه از استقرار این نهاد مردمی در کشور، نقش شوراهای شهر و روستا در تصمیم‌گیری و تصمیم سازی، ارشادی، نظارتی، همکاری و هماهنگی با مسئولان برهمگان نمایان بوده و شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان بازوی مدیریتی کشور شناخته می شوند.

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی شهردار زرین شهر با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام سالروز تشکیل شوراهای اسلامی را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
” بسم الله الرحمن الرحیم”
“ۆ أَمْرُهُمْ شُوری بَیْنَهُمْ”
شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نمادی از مردم سالاری دینی و سمبل مشارکت پایدار مردم در اداره امور جوامع محلی شناخته می شوند و شکلگیری این نهاد مردمی در ایران یکی از مهم‌ترین برکات بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی به شمار می اید که واگذاری مسئولیت‌ها به مردم و مشارکت آنها در اداره امور کشور عینیت یافت.
امروز پس از گذشت بیش از دو دهه از استقرار این نهاد مردمی در کشور، نقش شوراهای شهر و روستا در تصمیم‌گیری و تصمیم سازی، ارشادی، نظارتی، همکاری و هماهنگی با مسئولان برهمگان نمایان بوده و شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان بازوی مدیریتی کشور شناخته می شوند.
اینجانب این روز را به شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای ایران اسلامی به ویژه اعضاء محترم شورای اسلامی زرین شهر که با همدلی، وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری و قانون مداری در حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش می کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و اهتمام مجدانه اعضای خدوم و با درایت شورای اسلامی خطه طلایی ایران را در پیشبرد اهداف متعالی صمیمانه ارج می نهم و توفیق آنها در راستای انجام رسالت سترگ شورا و خدمت به شهروندان عزیز را از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1934

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.