• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

محدودیت‌های کرونایی در باغبادران همچنان ادامه دارد

  • کد خبر : 1891
  • 04 اردیبهشت 1399 - 14:55
شهردار باغبادران گفت: ورود افراد غیرساکن ، گردشگر و مسافر به شهر باغبادران تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نخواهد بود0

به گزارش نبض وطن، حجت الله امینی باغبادرانی اظهار کرد: پیرو تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد استانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس ، محدودیت‌های تردد خودروهای غیر بومی و غیر ساکن در شهر ساحلی باغبادران همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه ورود افراد غیرساکن ، گردشگر و مسافر به شهر باغبادران تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نخواهد بود، افزود: با توجه به اینکه انجام تمامی فعالیت های گردشگری در شهر باغبادران به دلیل اینکه این شهر ساحلی به عنوان مرکزی پر خطر شناخته می شود در شرایط فعلی ممنوع است، شهروندان، ویلاداران و کلیددارن مجاز به اجاره دادن خانه مسافر ، ویلا واماکن اقامتی و تفریحی به گردشگران نیستند.
شهردار باغبادران با بیان اینکه ورود به پارک‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری ممنوع است، تصریح کرد: شهروندان به این مسئله توجه داشته باشند که توقف و استقرار در حاشیه رودخانه، پارک ها فضای سبز عمومی شهر ممنوع بوده و این تصمیم برای مدیریت بهتر مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهر باغبادران و حفظ سلامتی آنان گرفته شده است.
وی اضافه کرد: از همه هموطنان درخواست می کنیم در روزهای پایانی هفته شهر باغبادران را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند چراکه حفظ امنیت و سلامت شهروندان در الویت مدیریت شهری قرار داشته و این موضوع قابل مسامحه نیست.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1891

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.