• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

توزیع بیش از ۵۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های آسیب دیده بیماری کرونا

  • کد خبر : 1890
  • 04 اردیبهشت 1399 - 16:01
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید رجایی لنجان گفت: بیش از 50 بسته معیشتی کمک مومنانه بین خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا در شهرستان توزیع شد.

به گزارش نبض وطن، سرگرد پاسدار علیرضا فرهمند با اشاره به اجرای طرح کمک مومنامه بر مبنای تاکید رهبر معظم انقلاب در شهرستان لنجان اظهار کرد: با توجه به اهمیت رسیدگی به مسائل معیشتی اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا بیش از ۵۰ بسته حمایتی شامل گوشت قرمز، برنج، روغن، خرما، ماکارانی، حبوبات و اقلام بهداشتی، توسط بسیجیان حوزه سرپرستی بانک ملی شهرستان تهیه و با شناختی که از خانواده‌های نیازمند شهرستان به دست امده بود این اقلام توسط گروه جهادی شهید تورجی زاده در بین انان توزیع شد .
وی افزود: در همین راستا پایگاه مقاومت بسیج شهرداری چمگردان نیز اعتباری بالغ یر یکصد میلیون ریال برای تهیه بسته معیشتی برای خانواده نیازمندان در اختیار خیریه های این شهر قرار داده است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید رجایی لنجان تصریح کرد: طرح توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در دستور کار حوزه بسیج ادارات و پایگاه های تابع قرار دارد و برهمین اساس طی روزهای آیند نیز شاهد توزیع کمک های انسان دوستانه شهروندان و بسیجیان بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: گندزدایی ادارات، انجام غربالگری در ورودی و خروجی ادارات و مشارکت در ضدعفونی محلات، تهیه وسایل بهداشتی ازجمله اقدامات حوزه بسیج و پایگاهای تابعه در طرح ملی مقابله با ویروس کرونا بوده است و امیدورایم با همراهی و همدلی مردم و مسئولان شاهد شکست این ویروس منحوس باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1890

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.