• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

بازگشایی بوستان های شهر به معنای عادی شدن اوضاع نیست

  • کد خبر : 1889
  • 04 اردیبهشت 1399 - 22:36
شهردار زرین شهر گفت: بازگشایی پارک ها و بوستان های شهر به معنای عادی شدن اوضاع نیست از این رو انتظار می رود خانواده‌ها، ورزشکارن و نسل جوان شهر تنها برای پیاده‌روی و نرمش از این فضاها استفاده و حتما فاصله اجتماعی یک و نیم متر را نیز رعایت کنند.

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی و همچنین تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد استانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا محدودیت تردد در پارک‌ها و بوستان‌ها زرین شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است و برهمین اساس محدودیت های اعمال شده از امروز برداشته شد.
وی افزود: مسئله مهم و حائز اهمیت این است که بازگشایی پارک ها و بوستان های شهر به معنای عادی شدن اوضاع نیست از این رو انتظار می رود خانواده‌ها، ورزشکارن و نسل جوان شهر تنها برای پیاده‌روی و نرمش از این فضاها استفاده و حتما فاصله اجتماعی یک و نیم متر را نیز رعایت کنند.
شهردار زرین شهر با بیان اینکه کاهشی شدن آمار مبتلایان به معنای کنترل و جلوگیری از ویروس کرونا نیست، تصریح کرد: توقف اجرای طرح فاصله‌گذاری فیزیکی و اجرای طرح هوشمند ، نباید به عاملی برای برخی سهل‌انگاری‌ها و نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی شهروندان شود لذا باید شهروندان به این مسئله توجه داشته باشند که فعالیت پارک‌ها بدون استفاده از وسایل بازی مجاز شده و صرفا استفاده از فضای پارک برای حضور مردم بلامانع است.
وی با بیان اینکه شهرداری زرین شهر با بسیج امکانات خود برنامه‌های مبارزه به ویروس کرونا را با قدرت به مرحله اجرا رسانده است، اضافه کرد: تا زمانی که حتی یک بیمار مبتلا در یک شهر،شهرستان و حتی کشور وجود داشته باشد قطعا مبارزه با این ویروس تمام شده نیست چرا که ویروس کرونا با ابتلای یک مورد گسترش پیدا کرده و تا زمانی که داروی موثری برای آن کشف نشود این یک تهدید و خطر بالقوه برای کل جهان است.
محمدی عنوان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و قاطعیت فرماندار شهرستان لنجان و حضور جهادی پرسنل خدوم شهرداری زرین شهر و جانفشانی کادر درمانی و همراهی شهروندان روند شیوع ویروس کرونا در زرین شهر تحت کنترل بوده اما مسئله مهم رعایت پروتکل های بهداشتی است و براساس نظر کارشناسان باید زندگی کردن با کرونا را تا زمان کشف واکسن و داروی موثر فرا بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: در صورت عدم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های طرح فاصله گذاری هوشمند و نکات بهداشتی ، باید منتظر خسارات جدی از ناحیه شیوع دوباره ویروس کرونا باشیم از این رو هیچ یک از شهروندان نباید برخورد عادی با شرایط کرونایی را داشته باشند چون خطر همچنان به صورت جدی وجود دارد و باید تا کنترل کامل همه شهروندان با مسئولان خصوصا مدیریت شهری و کادر درمان همکاری کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1889

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.