• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

۵۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی در باغبادران صرف مقابله با کرونا شده است

  • کد خبر : 1876
  • 03 اردیبهشت 1399 - 17:23
شهردار باغبادران گفت: تاکنون بیش از پنجاه هزار لیتر محلول ضدعفونی صرف مقابله با کرونا در شهر باغبادران شده است.

به گزارش نبض وطن، حجت الله امینی باغبادرانی در حاشیه رزمایش سراسری دفاع بیولوژیکی صاحب الزمان (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لشکر هشت نجف اشرف اظهار کرد: رزمایش دفاع بیولوژیکی محیطی در شهر و بخش باغبادران با حضور لشکر زرهی هشت نجف اشرف و همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان ، حوزه مقاومت بسیج باغبادران و شهرداری این شهر برگزار شد.
وی افزود: خدمت رسانی نهادهای مختلف از جمله شهرداری به شهروندان خصوصا در مواقع بحران هیچگاه تعطیلی نداشته است و همواره در این مواقع شاهد بوده ایم که سپاه و بسیج نیز همچون دیگر مواقع بحران و حساس با حضور جهادی خود یاری رسان مردم و دیگر دستگاه ها بوده اند امروز نیز شاهد حضور این عزیزان در میدان مبارزه با کرونا هستیم.
شهردار باغبادران تصریح کرد: امروز همچون دوران دفاع مقدس شاهد همکاری صمیمانه ای نهادهای مختلف هستیم و هدف اصلی این رزمایش ضمن انجام ضدعفونی معابر شهری ایجاد اعتماد و القاء حس اطمینان به شهروندان بوده تا آنان یقین کنند خادمینشان بصورت مستمر در حال رصد شرایط موجود هستند و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات پیشگرانه و مراقبتی را باجدیت دنبال می کنند.
وی ادامه داد: شهرداری باغبادران از جمله شهرداری های کشور به شمار می آید که برای صیانت از جان شهروندان در اتخاذ تصمیم و اجرای تصمیمات و دستورالعمل های ابلاغی پیشتاز بوده به گونه ای که از ابتدای بسیج ملی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه شب با همکاری نیروهای جهادی ضدعفونی و گندزدایی معابر ، مبلمان شهری ، ادرات و مراکز تجمعی را در دستور کار خود قرار داد و همچنان مراکز عمومی همچون دادگستری ، مرکز بهداشت و … که محل تجمع شهروندان به شمار می آید همه روزه گندزدایی می شوند.
امینی با بیان اینکه مدیریت شهری، سپاه، بسیج و … همواره نشان داده اند که در سنگر خدمت به شهروندان حتی در شرایط بحرانی حضوری دو چندان دارند ،اضافه کرد: روزانه بیش از هزار لیتر مواد ضدعفونی مصرفی جهت ضدعفونی کردن معابر ، اماکن عمومی، ناوگان حمل و نقل عمومی ، بوستان‌ها، آرامستان ها و…. مورد استفاده قرار می گیرد و تاکنون بیش از پنجاه هزار لیتر محلول ضدعفونی صرف مقابله با کرونا در شهر باغبادران شده است.
امینی با بیان اینکه محلات مختلف شهر باغبادران تقسیم بندی شده و توسط نیروهای خدوم خدمات شهری و مرافعان سلامت مردمی گندزدایی می شود، اضافه کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا ۱۲ نفر از کارکنان شهرداری باغبادران در جبهه نخست مقابله با شیوع ویروس کرونا و ضدعفونی و گندزدایی شهر حضوری مستمر دارند و خوشبختانه به لطف خداوند و دعای مردم و با اقدامات صورت گرفته و خرید تجهیزات مورد نیاز از جمله لباس ، دستکش ، ماسک و مواد ضد عفونی هیچ یک از این عزیزان به این بیماری مبتلا نشده‌اند.
وی عنوان کرد: امروز همچنان نیاز است شهروندان همکاری لازم را با مسئولان داشته باشند چراکه بهترین راهکار مقابله با شیوع این ویروس منحوس در کنار انجام اقدامات پیشگیرانه که شهرداری ها و نهادهای متولی در حال انجام آنها هستند خودمراقبتی ، رعایت پروتکل های بهداشتی و ماندن در منازل و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است تا بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم و کمترین آسیب را در بین شهروندان داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1876

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.