• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

مستاجران شهرداری فولادشهر از پرداخت ۲ ماه اجاره بها معاف شدند

  • کد خبر : 1853
  • 02 اردیبهشت 1399 - 8:59
شهردار فولادشهر گفت: شهرداری فولادشهر با هدف حمایت از اصناف و کسبه در شرایط رکود بازار به دلیل شیوع ویروس کرونا لایحه معافیت پرداخت اجاره بهاء ماه های اسفند 98 و فرودین 99مستاجران املاک تحت تملک ‌شهرداری را به شورای اسلامی شهر تقدیم کرد که با رای همه اعضاء به تصویب رسید.

به گزارش نبض وطن، بابک محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به طبعات منفی شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد شهر و شهروندان، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان تاثیر بسیاری بر اقتصاد جهانی داشته و کشور ما نیز از این آسیب در امان نبوده و هزینه‌های تحمیل شده در اثر اپیدمی کرونا گیربان شهرهای مختلف ایران را گرفته است.
وی افزود: فولادشهر به دلیل مهاجرپذیر بودن از اقتصاد شهری منحصر بفردی نیز برخوردار بوده اما طی هفته های اخیر اقتصاد این شهر نیز همانند دیگر مناطق شهرستان لنجان با رکود شدید رو به رو شده است.
شهردار فولادشهر تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت که حفظ سلامت همگانی اولویت مدیریت شهری فولادشهر به شمار می آید از این رو اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در فولادشهر با همت جهادی مدیریت شهری به اجرا درآمد و مدیریت شهری اقدامات گسترده ای را در مسیر وظیاف خود و در جهت کنترل این بیماری با استفاده از پرتکل‌های ارائه شده از سوی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی انجام داد.
وی ادامه داد: تعطیلی بازار نیز یکی از اقدامات صورت گرفته در فولادشهر به شمار می آید که به دلیل لزوم ماندن در خانه برای کاهش ارتباطات عمومی و در امان ماندن شهروندان از ابتلا به ویروس کرونا اجرایی شد.
محمدی اضافه کرد: شهرداری فولادشهر با هدف حمایت از اصناف و کسبه در شرایط رکود بازار به دلیل شیوع ویروس کرونا لایحه معافیت پرداخت اجاره بهاء ماه های اسفند ۹۸ و فرودین ۹۹مستاجران املاک تحت تملک ‌شهرداری را به شورای اسلامی شهر تقدیم کرد که با رای همه اعضاء به تصویب رسید.
وی با بیان اینکه امروز باید همچون دوران دفاع مقدس دست در دست هم تا ‌با همراهی یکدیگر این بیماری ریشه کن شود، عنوان کرد: بخشودگی اجاره‌بهای املاک تحت تملک ‌شهرداری از یک سو در راستای حمایت از اصناف آسیب دیده به مرحله اجرا رسید و از سوی دیگر تلاش شد با این اقدام فرهنگ‌سازی برای دیگر موجرها نیز انجام گرفته باشد تا آنان نیز با گذشت بخشی از اجاره بهای ملک خود زیان ناشی از شیوع ویروس کرونا را برای مستاجران کاهش دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1853

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.