• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

ثابت‌راسخ: شهرداری چرمهین متعهد به حفظ سلامت شهروندان است

  • کد خبر : 1825
  • 31 فروردین 1399 - 5:44
شهردار چرمهین گفت: عملیات ضدعفونی شهر از نخستین روز انتشار خبر شیوع ویروس کرونا با 12 دستگاه مجهز به دستگاه مهپاش و ضدعفونی کننده و با بیش از 50 نیرو در قالب دو شیفت آغاز و همچنان ادامه دارد تا سلامت شهروندان به خطر نیفتد.

به گزارش نبض وطن، شهاب ثابت راسخ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری چرمهین طی هفته های اخیر همه توان خود را برای مقابله با کرونا به میدان آورده است، اظهار کرد: شهر چرمهین در سال های اخیر همواره در فصل بهار پذیرای گردشگران و مسافران بسیاری بود اما شیوع ویروس کرونا سبب شده شهرداری چرمهین ماهیت برنامه‌های نوروزی خود را به ماهیت مبارزه با این بیماری تغییر دهد.
وی افزود: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مسیر ورودی کلیه بوستان ها، تفرجگاه ها،پارک ها،جاذبه های گردشگری و آبشار شاهلولاک مسدود شد و با همکاری فرمانداری شهرستان لنجان ،نیروی انتظامی،شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر دو ایستگاه پایش سلامت و غربالگری در ورودی های شهر مستقر شدند و به صورت شبانه روزی به فعالیت پرداختند.
شهردار چرمهین تصریح کرد: با توجه به اینکه ماندن در منازل یکی از راههای مهم قطع زنجیره انتقال این ویروس بود روابط عمومی شهرداری چرمهین با استفاده از ظرفیت هنرمندان با تولید کلیپ های اموزشی و انتشار آنها در فضای مجازی شهروندان را به پیوستن به پویش دعوت کرد و خوشختانه مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفت.
وی ادامه داد:با توجه به اینکه ویروس کرونا نگرانی‌هایی را در بین شهروندان به وجود آورده بود پکی شامل ملزومات بهداشتی، بروشورهای آموزشی و… در محیطی کاملا استرلیزه تهیه و درب منازل شهروندان توزیع شد.
ثابت راسخ با اشاره به اینکه ضدعفونی و گندزدایی شهر چرمهین همچنان ادامه دارد، گفت: عملیات ضدعفونی شهر از نخستین روز انتشار خبر شیوع ویروس کرونا با ۱۲ دستگاه مجهز به دستگاه مهپاش و ضدعفونی کننده و با بیش از ۵۰ نیرو در قالب دو شیفت آغاز و همچنان ادامه دارد تا سلامت شهروندان به خطر نیفتد.
وی اضافه کرد: روزانه بالغ بر ۴۰ هزار لیتر محلول ضد‌عفونی برای گندزدایی اماکن عمومی مصرف می‌شود و کلیه معابر، محله ها و اماکن گندزدایی می شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1825

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.