• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

پیام تبریک شهردار زرین شهر به مناسبت روز ملی منابع انسانی

  • کد خبر : 1786
  • 25 فروردین 1399 - 16:27
شهردار زرین شهر با انتشار پیامی روز ملی منابع انسانی را تبریک گفت.

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی شهردار زرین شهر در پیامی روز ملّی منابع انسانی را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
منابع انسانی جزء ارزشمندترین سرمایه‌های نهادهای مختلف از جمله شهرداری ها به شمار می آید و برهمین اساس سازمان ها در تلاش هستند برای دستیابی به اهداف استراتژیک خود و عبور از پیچیدگی ها و چالش های جوامع امروزی از نیروی انسانی توانمند و خلاق بهره مند شوند.
با توجه به اینکه مهم‌ترین دارایی هر سازمان، نیروی انسانی آن سازمان بوده، شهرداری زرین شهر در دوره پنجم مدیریت شهری نگاه ویژه ای به جایگاه کلیدی نیروی انسانی و همچنین نقش راهبردی مدیریت منابع انسانی در افزایش بهره وری و کارآیی سازمانی، ایجاد تعهد و دلبستگی شغلی و تعالی عملکرد کارکنان خود داشته و طی مدت گذشته سعی و تلاش خود را بکار گرفتیم تا به‌سمت ساختارسازی و استاندارسازی حوزه منابع انسانی حرکت کنیم و در این مسیر نیز به موفقیت های چشمگیری نائل آمدیم.
معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری زرین شهر در دوره پنجم مدیریت شهری با تکیه‌بر ظرفیت مدیریتی و توان کارشناسی کارشناسان خود تلاش مضاعفی و عملی را برای ارتقاء کیفی ، افزایش بهره‌وری و تسهیل و تسریع فرآیندها و فعالیت‌های جاری و…برداشته است که ثمره این اقدامات در تحقق برنامه های مختلف شهرداری به خوبی نمایان است.
۲۵ فروردین ماه در تقویم کشور تحت عنوان روز ملی منابع انسانی و در راستای تکریم نیروی انسانی به عنوان سرمایه های سازمانی، به ثبت رسیده است که فرصتی مغتنم برای ارج نهاد به جایگاه آنان به شمار می آید.
اینجانب روز ملّی منابع انسانی را به تمامی تلاشگران این عرصه خصوصا معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری زرین و پرسنل خدوم تبریک گفته و امید است با شناسایی شاخص های کلیدی،شاهد پویایی و کارآمدی هرچه بیشتر منابع انسانی باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1786

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.