• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

کوهکن: عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد

  • کد خبر : 1783
  • 27 فروردین 1399 - 9:18
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت:رهبر انقلاب در برهه حساسی از تاریخ این نگاه را مطرح کردند که هشداری به ما بود تا کمک به برادران دینی و مباحث انسان دوستانه در حد شعار باقی نماند.

به گزارش نبض وطن، محسن کوهکن با اشاره به اهمیت اجرای رزمایش مواسات در کشور اظهار کرد: همیشه رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسائل کشور بسیار هوشمندانه و آینده نگرانه بوده و ریشه در مبانی اعتقادی ما داشته است و باید گفت عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.
وی افزود: جایگاه رهنمودهای جدید ایشان را نباید تنها در قالب لزوم توجه به هم نوعان و کمک های انسان دوستانه دانست، بلکه ریشه در مبانی اعتقادی ما داشته و جزو سنت های الهی است.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تجربه تاریخی ملت ها نشان از این دارد که اگر انسان ها در زمان سختی همدیگر را یاری کنند و وظیفه انسانی خود را بجا آورند، آثار و منافع این همگرایی و مساعدت به همه باز می‌گردد.
وی ادامه داد: در تمامی ادیان و مکاتب، کمک به انسان های نیازمند امر پسندیده ای است، کمک به هم نوعان نیازمند ریشه در موازین اعتقادی دارد و با فطرت پاک ما سازگار بوده و طبق تجربه تاریخی، یاری به هم نوعان می‌تواند راهگشای تمام مشکلات و بحران های طبیعی باشد.
کوهکن عنوان کرد: رهبر انقلاب در برهه حساسی از تاریخ این نگاه را مطرح کردند که هشداری به ما بود تا کمک به برادران دینی و مباحث انسان دوستانه در حد شعار باقی نماند.
وی خاطرنشان کرد: کسانی که در جامعه توجه بیشتری به این نکات داشتند به سرعت در این مسئله ورود کردند و قرار است نامه ای در مجلس شورای اسلامی تنظیم شود و نمایندگان نیز در این عمل خداپسندانه شرکت کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1783

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.