• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

آمار مبتلایان قطعی به کرونا در کشور به ۷۳۳۰۳ نفر رسید

  • کد خبر : 1767
  • 25 فروردین 1399 - 14:08
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور یک هزار و ۶۱۷ نفر مبتلای جدید شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر رسیده است.

به گزارش نبض وطن، کیانوش جهانپور دبا اشاره به اخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز ۲۵ فروردین‌ماه و بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور یک هزار و ۶۱۷ نفر مبتلای جدید شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر رسیده است.
وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۴۵ هزار و ۹۸۳ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: از میان افراد مبتلا به کووید ۱۹، سه هزار و ۸۷۷ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستانی بستری و در وضعیت بحرانی هستند،
وی عنوان کرد: با بیان اینکه متاسفانه طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۱۱ نفر براثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند که با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا چهار هزار و ۵۸۵ نفر جان باخته‌اند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1767

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.