• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

آمار مبتلایان قطعی به کرونا در کشور به ۷۱۶۸۶ نفر رسید

  • کد خبر : 1755
  • 24 فروردین 1399 - 14:10
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور یک هزار و ۶۵۷ نفر مبتلای جدید شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۷۱ هزار و ۶۸۶ نفر رسیده است.

به گزارش نبض وطن، کیانوش جهانپور با اشاره به آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز ۲۴ فروردین‌ماه و بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور یک هزار و ۶۵۷ نفر مبتلای جدید شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۷۱ هزار و ۶۸۶ نفر رسیده است.
وی با بیان اینکه از میان افراد مبتلا به کووید ۱۹، سه هزار و ۹۳۰ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستانی بستری و در وضعیت بحرانی هستند، افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۴۳ هزار و ۸۹۴ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جانباختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا چهار هزار و ۴۷۴ نفر جان باخته‌اند.
وی ادامه داد: تعداد افرادی که تست کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام شده، از میان ۲۶۳ هزار و ۳۸۸ تست انجام شده در ۹۵ آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت، تشخیص داده شده‌اند.
جهانپور ادامه داد: طی ۲۴ ساعت اخیر شاهد کاهش ابتلا به بیماری کرونا در کشور بوده‌ایم که این امر جای قدردانی از همکاری‌های پیشگیرانه مردم دارد و امیدواریم ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1755

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.