• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

رویکرد دولت حفظ جان مردم به طور توام در برابر ⁧‫کرونا‬⁩ و اثرات وخیم اقتصادی است

  • کد خبر : 1740
  • 24 فروردین 1399 - 9:42
سخنگوی دولت گفت: حفظ سیاست سلامت‌محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت نیازمند پایه‌های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک است که بر اثر بیکاری و کاهش درآمد اجتناب‌ناپذیر دچار بحران می‌شوند.

به گزارش نبض وطن، علی ربیعی با انتشار رشته توییتی نوشت: حفظ سیاست سلامت‌محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت نیازمند پایه‌های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک است که بر اثر بیکاری و کاهش درآمد اجتناب‌ناپذیر دچار بحران می‌شوند.
دو مناقشه به هم پیوسته سال‌های اخیر از سیاسیون مخالف داخل و رسانه‌های خارج که این روزها تعارض بین جان و نان را راه انداخته‌اند با تغافل از واقعیتها و دمیدن در دوگانه‌های کاذب بیشتر مردم را دچار نگرانی و سردرگمی می‌کنند.
حفظ جان مردم به طور توام هم در برابر ⁧‫کرونا‬⁩ و هم در برابر اثرات وخیم اقتصادی رویکرد اصلی دولت است.بنابراین دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می‌کند. هر چندطرح فاصله‌گذاری هوشمند فیزیکی و تعادل میان سلامت و اقتصاد وقتی جواب خواهد داد که سرمایه اجتماعی در بالاترین سطح خود باشد.
ما باید به یک جهش در تولید سرمایه اجتماعی نیز برسیم. در صورت افزایش ⁧‫اعتماد‬⁩ میان مردم و حاکمیت و ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد، ایران می‌تواند مدلی قابل قبول به دنیا عرضه کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1740

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.