• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

شهردار زرین شهر روز سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت

  • کد خبر : 1734
  • 21 فروردین 1399 - 9:33
میثم محمدی با صدور پیامی میلاد باسعادت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت.

میثم محمدی با صدور پیامی در صحفه شخصی خود در اینستاگرام میلاد باسعادت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت.
در این پیام چنین آمده است؛
“بسم الله الرحمن الرحیم”
وزارت اطلاعات نهادی برآمده از بطن نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که از زمان شکلگیری همواره شاهد مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) در این نهاد مقدس با بهره‌گیری از دانش و ابزار اطلاعاتی و تجربه بی‌نظیر برای مقابله و برخورد با پدیده‌های متنوع و مخل امنیت ملت ایران بوده و هستیم.
سربازان گمنام امام زمان(عج) جان برکفانی هستند که در عین گمنامی با تعهد انقلابی ، پاکباختگی توأم با کارآمدی و توانمندی خود تلاش بی‌وقفه ای برای مقابله بی‌امان در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب داشته اند و طی دهه های اخیر خدمات ارزنده و سرنوشت‌سازی را برای حفظ آرامش و امنیت پایدار کشور داشته اند و در این مسیر جان عزیزشان را از دست داده و مظلومانه به شهادت رسیده اند.
شورای فرهنگ عمومی کشور به پاس خدمات شایان نیروهای ارزشمند وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی سالروز ولادت امام مهدی (ع) را به نام روز “سرباز گمنام” نامگذاری کرده است و چه زیبنده است این نام برای مدافعانی که عاشقانه و غیرتمندانه همواره بیدار و بی‌ادعا و در پس گمنامی برای رضای خداوند متعال و حفظ امنیت و آرامش آحاد مردم تلاشی مضاعف داشته اند و از تلاش برای نام آوری و آوازه مبرا هستند.
اینجانب ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج) و هفته سربازان گمنام آن حضرت، از مساعی ارزنده، خدمات و مجاهدت های صادقانه و خالصانه این عزیزان در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه تقدیر و تشکر کرده و در گام دوم انقلاب، در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم و با تأسی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری برای آحاد ملت شریف ایران اسلامی بهروزی و سلامتی در سایه امنیت را آرزومندم.
اللّهُم عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَجْ
میثم محمدی شهردار زرین شهر

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1734

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.