• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

آمار مبتلایان قطعی به کرونا در کشور به ۶۶۲۲۰ نفر رسید

  • کد خبر : 1732
  • 21 فروردین 1399 - 14:19
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور یک هزار و ۶۳۴ نفر مبتلای جدید شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۶۶ هزار و ۲۲۰ نفر رسیده است.

به گزارش نبض وطن، کیانوش جهانپور با اشاره آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در کشوراظهار کرد: طی ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز ۲۱ فروردین‌ماه و بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور یک هزار و ۶۳۴ نفر مبتلای جدید شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۶۶ هزار و ۲۲۰ نفر رسیده است.
وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۳۲ هزار و ۳۰۹ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: تعداد جانباختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور ۱۱۷ نفر بوده و با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا چهار هزار و ۱۱۰ نفر جان باخته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: تعداد افرادی که تست کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام شده، از میان ۲۳۱ هزار و ۳۹۳ تست انجام شده در ۹۵ آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت، تشخیص داده شده‌اند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1732

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.